וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לקטן: "למזלך הבקעת, הייתי הורג אותך"

14.5.2009 / 10:25

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, שיחרר לחץ עם יניב קטן לאחר העלייה לגמר הגביע. רפאלוב פנה לשחקנים: "החגיגות נגמרו, הפועל יותר חשובה". הירוקים חוששים מהיכולת נגד הגדולות

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בחיפה עדיין חוששים מהגדולות

במכבי חיפה הופתעו אתמול (רביעי) מאוד מההתנהגות של יעקב שחר לאחר הניצחון על מכבי נתניה. הנשיא, שנוהג בדרך כלל באיפוק, נכנס לחדר ההלבשה וקפץ על הקפטן יניב קטן. גורמים בקבוצה סיפרו: "כנראה שירדה לו אבן גדולה מהלב. אם היינו מפסידים, הביקורות היו חותכות והתקשורת כבר הייתה שולחת את המאמן הביתה". שחר וקטן שוחחו והבעלים אמר לו: "למזלך הבקעת את הפנדל, אחרת הייתי הורג אותך. אתה יודע באיזה מתח הייתי?".

למרות הניצחון, בקבוצה נשמעה ביקורת על חוסר העליונות שמגלה חיפה מול קבוצות גדולות העונה. אתמול, לאחר המשחק, מספר שחקנים שוחחו בינם לבין עצמם ואמרו כי העובדה שהקבוצה לא ניצחה את אחת משלושת הדולקות אחריה מדאיגה מאוד לקראת משחק העונה ביום שני ונראה כי הנושא הזה מדאיג מאוד את הצוות המקצועי. בשישה מפגשים העונה מול שלוש הקבוצות שמדורגות אחריה בטבלה (הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, מכבי נתניה) השיגה הקבוצה ארבע נקודות בלבד מתוך 18, כ-22 אחוזי הצלחה. התוצאות מול הפועל ונתניה ובמפעלי הגביע השונים רק חיזקו את התחושות. גורם בקבוצה אמר על כך: "הלוואי ונסיים מול הפועל בתיקו וניקח אליפות. מה עדיף, לנצח את הגדולות וללכת לאופ"א?".

קטן צינן מעט את השמחה בחדר ההלבשה כשביקש מהשחקנים לשמור על איפוק. ליאור רפאלוב, שהחמיץ את הפנדל וזכה לביקורת משחר ("תגיד לי, ככה בועטים?"), נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "נגמרו החגיגות. הפועל תל אביב יותר חשובה עכשיו", תוך שהוא מכוון למשחק העונה ביום שני. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "אם נפסיד חלילה ביום שני, הניצחון על נתניה לא שווה כלום. עדיין צריך לקחת בחשבון שאפשר לצאת העונה בלי תואר. מצד שני, המרחק לדאבל שווה בערך. גורל העונה תלוי בשני משחקים".

הקשר ג'ון קולמה (עלה לשחק עם זריקה) התבקש אתמול לגלות עירנות מיוחדת בחלק ההגנתי ולא למהר לעלות להתקפה, זאת למרות שחיפה שיחקה עם שלושה קשרים דפנסיביים. בכל פעם שקולמה מסר את הכדור קדימה הוא חזר לאחור מתוך ידיעה שגוסטבו בוקולי ובירם כיאל נוטים לעלות להתקפה לא מעט פעמים. הבלם ליאוניד קרופניק קיבל לפני המשחק חיזוקים ממשפחתו, זאת כנראה על רקע אי הוודאות לגביו בעונה הבאה. בסיום הקדיש להם הבלם את הניצחון. קרופניק: "הם תמכו בי לאורך כל הדרך ומגיעה להם ברכה על כך. אני מקווה מאוד שננצח את הפועל ביום שני ונוכל לחגוג בתום העונה אליפות. מרגש אותי מאוד להיות במעמדים כאלה".

אלישע לוי הודה לאחר המשחק אתמול כי נאלץ לערוך שלושה חילופים בגלל פציעות. החלוץ ת'מבינקוסי פאנטני התלונן בסיום על כאבי גב, אבל אמור להתאמן עם הקבוצה כרגיל. הסקאוטים הבלגים של אנדרכלט, שעקבו אתמול אחרי דקל קינן ואיתי שכטר והתרשמו גם מברוכיאן, יגיעו גם למשחק הבא של חיפה נגד הפועל תל אביב. הם ציינו כי הם יעקבו אחר שחקנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully