וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבר הקרח במכבי פתח תקוה

13.5.2009 / 14:27

רוני לוי חזר לשוחח עם שחקניו באימון: "שיחקנו כאילו אין לנו אתגר, עכשיו צריך לנצח בדרבי". הסנגלי נ'דור עשוי להגיע למבחנים בשבוע הבא

הקשר הסנגלי אלסאן נ'דור (27), ששיחק בעבר בסנט אטיין הצרפתית ובליגה השלישית באנגליה (בעונה שעברה בוולסול), עשוי להגיע למבחנים במכבי פתח תקוה בשבוע הבא. סוכנו של השחקן אמר הבוקר: "המשא ומתן רציני. השחקן יגיע למבחנים ואחר כך יוחלט האם להחתימו". נ'דור שיחק 76 דקות במדי נבחרת סנגל במונדיאל 2002 בתיקו 3:3 נגד אורוגוואי והוא ניחן בבעיטה חזקה, אך הוא מיעט לשחק בשנים האחרונות בגלל פציעות בברכו. בפתח תקוה יבחנו אפשרות לצרפו לקראת העונה הבאה. כעת נבחנים גם מספר מועמדים נוספים שעשויים להגיע למבחנים, אך מדובר בשלב של גישושים בלבד.

ביומיים האחרונים נרשמה הקלה ביחסים שבין ההנהלה והצוות המקצועי לשחקנים. לאחרונה שמרו האחרונים על ריחוק מסוים מהשחקנים לאור האכזבה מהתוצאות בליגה. בשני האימונים האחרונים רוני לוי התבדח לא פעם עם השחקנים שאמרו: "שיחקנו כאילו אין לנו אתגר, הוא כעס בצדק. עכשיו צריך לנצח את הדרבי".

הנהלת הקבוצה תיפגש עם המגן אסמעיל עאמר, במטרה לחדש את חוזהו. החלוץ רוביל סרסור עשוי להישאר בכל זאת לאור הקרדיט שהוא מקבל מלוי. הסקאוט קובי רפואה, שלא היה פעיל במהלך רוב העונה, יעזוב את תפקידו באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully