וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד משלנו?

דב (דובה) שרמן

13.5.2009 / 11:24

גם אם לותר מתיאוס יעבור הערב את מכבי חיפה ויזכה בסופו של דבר בגביע עם מכבי נתניה, דובה שרמן לא יתגעגע למאמן הגרמני. למה מה הוא עשה?

לא אהבתי את לותר מתיאוס! שילך! מי צריך אותו פה? סתם שחצן, בליין, עצלן עם יותר מדי ג'ל בשיער ואגו בגודל של חשבון הבנק של יצחק תשובה, לפני המיתון. בדיוק כמו דדי בן דיין, לירן שטראובר, ראובן עובד, יוסי אבוקסיס [חוץ מהקטע של הג'ל בשיער], גיא לוי, גיא לוזון ואלי אוחנה.

לא אהבתי את לותר מתיאוס כשכל שני וחמישי הוא פתח את הג'ורה על השחקנים שלו! איך הוא מדבר עליהם? איך הוא מעליב אותם? למה הוא מזלזל בהם? בכל זאת, מדובר בשחקני כדורגל ישראלים שעוד עשויים להפוך ביום מהימים לשחקני ספסל מובילים בקבוצת מרכז טבלה בליגה הבלגית. והוא, לותר מתיאוס, מה הוא עשה? שיחק בבאיירן מינכן ואינטר מילאנו? זכה בתואר שחקן השנה באירופה ובתואר שחקן השנה בעולם? מה זה לעומת מה ששלו מנשה עשה? שלו מנשה שיחק בקבוצת הנוער של עירוני, כן, כן עירוני ראשון לציון. אז שייתן קצת כבוד.

לא אהבתי את לותר מתיאוס כשהוא התבכיין כמו ילדה שלקחו לה בובת הבראץ אחרי שקשטן ביטל איתו פגישה! מה קרה? אז המאמן הלאומי ביטל איתו פגישה חצי שעה לפני מועדה? מה בדיוק הוא עשה בתור מאמן? לקח אליפות בליגה האוסטרית? הוביל קבוצה לשלב הבתים בליגת האלופות? זה כלום לעומת מה שקשטן עשה, סליחה יעשה, הוא הולך להוביל את נבחרת ישראל לאחד מארבעת המקומות האחרונים בקמפיין קדם מונדיאל 2010 שמהם, אגב, אוטומטית לא מעפילים למונדיאל.

לא אהבתי את לותר מתיאוס כשהוא התפרץ כלפי השופטים! אני לא יודע איך זה אצלם, הגויים, אבל פה, אצלנו, בארץ הקודש, השופטים הם ערך עליון, הם אנשים שאנו מוקירים ומעריכים, לא צועקים עליהם ובטח ובטח לא מקללים אותם. אלא אם כן, קוראים לך: ברקוביץ', נימני, גוטמן או לוזון.

לא אהבתי את לותר מתיאוס כשהוא העפיל לשלב חצי הגמר בגביע המדינה! מה בדיוק הוא עשה כדי להגיע למעמד הנכסף הזה? ניצח את בני סכנין ברבע הגמר? ביג פאקינג דיל! אם מאיר כהן לא היה שוער כזה טוב גם הפועל תל אביב הייתה מנצחת את בני סכנין ואם איגבני יעקובו היה עדיין משחק במכבי חיפה אז גם מכבי חיפה הייתה מנצחת את בני סכנין. אז שירגיע.

לא אהבתי את לותר מתיאוס מהרגע הראשון שהוא נחת כאן! ולא רק אני, גם כל הפרשנים שאמרו שעד החגים הוא עף מפה, רק לא אמרו איזה חגים: ראש השנה, חנוכה, פורים, אולי פסח. אגב, אצלנו גם החופש הגדול זה חג. אז בבקשה: הפרשנים צדקו.

לא אהבתי את את לותר מתיאוס! ולעולם גם לא אוהב אותו! ולא בגלל שהוא שחצן, ולא בגלל שהוא מתנשא ואפילו לא בגלל שהוא מאמן בינוני שמבייש את הקריירה המפוארת שלו כשחקן. אלא רק בגלל שהוא לא אחד משלנו, הוא רק נראה ומתנהג ככה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully