וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לו יום יום חג

13.5.2009 / 9:07

רוי האלאדיי מטורונטו זרק את היאנקיז מהמדרגות עם ניצחון 1:5. הרד סוקס ניצחו באנהיים, פיטסבורג את סט. לואיס והמטס את אטלנטה

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 7:4
בולטימור - טמפה ביי 5:7
טורונטו - ניו יורק יאנקיז 1:5
טקסס - סיאטל 1:7
מינסוטה - דטרויט 2:6
לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 4:3
אוקלנד - קנזס סיטי 3:12

NL:

פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 3:5
פיטסבורג - סט. לואיס 1:7
ניו יורק מטס - אטלנטה 3:4
שיקגו קאבס - סן דייגו 2:6
מילווקי - פלורידה 3:6
קולורדו - יוסטון 1:12
אריזונה - סינסינטי 3:1
סן פרנסיסקו - וושינגטון 7:9

בוסטון מזכירה לאיינג'לס נשכחות

AL: רוי האלאדיי, המגיש הכי יציב במייג'ורס בשנים האחרונות, הרשה רק חמש חבטות בתשעה אינינגים של עבודה וקטל את חברו לקבוצה לשעבר איי ג'יי בארנט וניו יורק יאנקיז 1:5. הניצחון של הבלו ג'ייז שמר על פער של משחק אחד מבוסטון והגדיל את ההפרש מהיאנקיז ל-6.5 משחקים.

בוסטון נעזרה בשתי ריצות באינינג השמיני כדי להשוות ובדאבל של ג'ייסון וריטק, שבאינינג התשיעי הכניס הביתה את ג'יי די דרו הביתה, על מנת לנצח באנהיים את האיינג'לס 3:4. הבשורה הרעה מבחינת בוסטון היא שקווין יוקיליס הוכנס לרשימת הפצועים בגלל פציעה בשרירי הבטן. ג'ים ת'ומה הותיק חבט לשני הומרים ב-4:7 של שיקגו וייט סוקס בקליבלנד, משחק מספר 42 שלו בקריירה עם צמד או יותר. טקסס ממשיכה לדהור, כש-שש ריצות באינינג השביעי העניקו לה ניצחון על סיאטל 1:7. אדם ג'ונס מבולטימור ירה לשני הומרים, שעשו את ההבדל בניצחון 5:7 על טמפה ביי. מינסוטה עברה את דטרויט וארמנדו גלאראגה, שאחרי פתיחת עונה מצויינת צנח, 2:6, ואוקלנד מחצה את קנזס סיטי 3:12 עם שבע ריצות על לוק הוצ'באר באינינג השני.

NL: אלברט פוחולס חבט להומר מספר 13 העונה, אבל לא מנע מסט. לואיס הפסד 7:1 בפיטסבורג. שמונה וחמישה לזאק דיוק במשחק הזה. קולורדו הביסה את יוסטון 1:12 אחרי שבעה וארבעה של אובלדו חימנז. המטס השוו על מייק גונזאלס ואטלנטה באינינג התשיעי, ובעשירי סחט קרלוס בלטראן הולכה על בסיסים מלאים, שהביאה ניצחון 3:4.

ריאן צימרמן מוושינגטון ממשיך לחבוט, והלילה הגדיל את הרצף ל-30 משחקים עם חבטה, אבל הפינאלה בסן פרנסיסקו היה שייך לפבלו סנדובאל, ששיחרר הומר מנצח בן שלוש ריצות על ג'ו ביימל באינינג התשיעי והביא לניצחון הג'איינטס 7:9. צ'ן הו פארק מפילדלפיה גבר על קבוצתו לשעבר לוס אנג'לס דודג'רס 3:5, ומגיש אחר שהגיע למפגש עם האקסית הוא מייכה אווינגס מסינסינטי, שנתן הצגה של שבעה וארבעה וניצח בפיניקס את דני הארן ואריזונה 1:3. ריץ' הארדן ושיקגו קאבס עקפו את ג'ייק פיבי וסן דייגו 2:6, פרינס פילדר ירה לשני הומרים ב-3:6 של מילווקי על פלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully