וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ההשתתפות של הפועל ת"א באירופה בסכנה?

דור בלך

12.5.2009 / 22:46

ביהמ"ש אישר את צו המניעה שהגישה אגודת הפועל כפ"ס נגד האדומים וטביב. נכון לעכשיו, הפועל ת"א לא רשאית להשתתף במפעלי אופ"א

אגודת הפועל כפר סבא, בראשות שאולי דור, הגישה היום (שלישי) צו מניעה כנגד הפועל תל אביב ואלי טביב בבית משפט המחוזי בפתח תקוה בעניין דחיית תשלום החוב על סך 12 מיליון השקלים עבור סמואל יבואה, אביחי ידין ודאגלס דה סילבה, שהצטרפו לאדומים בקיץ, וקיצוצו לשמונה מיליון שקלים בלבד.

בית המשפט אישר את צו המניעה וקבע דיון דחוף ליום ראשון ב-12 בצהריים. משמעות הדבר היא שנכון לעכשיו הפועל תל אביב לא עומדת בקריטריונים להשתתפות במפעלים של אופ"א.

כמו כן, דורשת אגודת הפועל כפר סבא, אשר ניהלה את המועדון עד שאלי טביב השתלט עליו, לבטל את האשראי של הפועל תל אביב בעיסקה זו ולחייבם להעביר מיידית את 12 מיליון השקלים. בית המשפט קיבל את הטענה כי אלי טביב, אשר מכר את השחקנים להפועל תל אביב כבעלים של הפועל כפר סבא וכעת מתעתד להפוך לבעלי הפועל תל אביב, עושה הנחה לעצמו כשהנפגעת העיקרית מהמהלך היא קבוצת הכדורגל של המועדון.

בנוסף פנתה האגודה גם לבקרת התקציבים במכתב דומה לפני מספר ימים, וטענה כי הבעלות הצולבת, כביכול, של אלי טביב גם על הפועל כפר סבא וגם על הפועל תל אביב פוגעת במועדון ומתקיימת בניגוד לתקנון ההתאחדות, ודרשה שלא לאשר את דחיית החוב והקטנתו ולא לאפשר להפועל תל אביב להשתתף במפעלי גביע אופ"א. לאחר שהקבוצה אושרה על ידי הבקרה, קיבלו חברי האגודה היום מכתב בו הובטח להם כי הדברים יבדקו.

טביב מסר בתגובה: "הכל קישקוש, אני לא מתעניין בזה בכלל ולא יודע מה הולך עם זה כי זה פשוט שטויות".

תגובת הפועל תל אביב טרם נתקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully