וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנון: "הוכחנו שהמקום של סכנין בליגת העל"

אחרי שהשלימו ארבעה משחקים ללא הפסד והעפילו למקום התשיעי, שחקני סכנין כבר מצטערים שלא ניצחו בבלומפילד: "החלוצים לא אינטליגנטים"

למרות אכזבתו של המאמן ערן קוליק מתוצאת התיקו אתמול (שני) של בני סכנין בבלומפילד, במועדון כבר מרגישים שהם עם חצי רגל בעונה הבאה בליגת העל, לאחר שלא הפסידו כבר ארבעה משחקי ליגה ברציפות ועלו בטבלה למקום התשיעי. אומנם בחדר ההלבשה של סכנין השחקנים לא החביאו את שמחתם וחיוכים נזרקו לכל עבר, אך גם ביקורת לא נחסכה מהחלוצים הזרים של הקבוצה. "הם חזקים ומהירים אבל חסרי אינטיליגנציה במשחק", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "פס חכם בסיום המשחק או קצת יותר מחשבה - והיינו מסיימים את המשחק בניצחון שהיה כבר מבטיח לנו את ההישארות בליגה".

שחקני הקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה. ההנהלה הודיעה לשחקנים כי לאחר שסכנין תבטיח את ההישארות בליגה יחלו המשאים ומתנים עם השחקנים לשנה הבאה. למרות שהשחקנים שבאים מאזור המרכז - כמו טל חן, חיים בנון, יניב לוזון ויחיאל צגאי - מרוצים בסכנין, ככל הנראה הם לא ימתינו להנהלת הקבוצה, ואם יוצעו להם חוזים מקבוצות המרכז, הם יתנו עדיפות להם. בכל אופן, שלושת החלוצים - אוקצ'ה, איברהים באסיט ומנדס - לא ימשיכו בעונה הבאה, וכמוהם גם הזר הרביעי סרחיו נבואה.

חיים בנון, אחד המצטיינים אתמול במשחק, אמר היום: "מאוד חששנו מארבעת המשחקים מול מכבי חיפה, הפועל תל אביב, מכבי נתניה ובית"ר ירושלים, אבל היום, אחרי שני המשחקים מול המובילות, הוכחנו שאנחנו קבוצה מצויינת והמקום שלנו בליגת העל. אנחנו עדיין לא חוגגים את ההישארות כי כל עוד יש נקודות בקופה והדבר עוד לא מובטח, נעשה הכל על מנת לנצח בשבת את נתניה". לגבי העונה הבאה אמר בנון: "אומנם המרחק לא תמיד נעים והנסיעות קשות, אבל סכנין הוא מועדון שכיף להיות בו. ההנהלה מצוינת, ואפילו כשהיינו במקום הלפני האחרון לא הרגשנו לחץ. אני אשמח לשחק פה גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully