וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מכבי נתניה: משחק עונה לפני משחק העונה

מכבי חיפה מתכוננת לחצי הגמר מול נתניה (20:30, ערוץ 1) , שכבר ניצחה אותה פעמיים העונה. לוי שוקל לעלות עם שני חלוצים, מתיאוס מטריף את שחקניו

עוד לפני משחק העונה ביום שני מול הפועל תל אביב, למכבי חיפה מצפה מחר (רביעי) משחק מפתח משמעותי לא פחות - חצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה (20:30, ערוץ 1). מאמן הירוקים אלישע לוי מתכוון לעלות במערך הכולל שני חלוצים (שלומי ארבייטמן ות'מבינקוסי פאנטני), ולוותר על בירם כיאל בקישור האחורי. למרות זאת באימון שנערך היום אמר המאמן החיפאי כי הוא עדיין מתלבט לגבי עמדה אחת, כנראה בין ארבייטמן לבירם כיאל.

בקישור האחורי ישחקו ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי, כשיניב קטן וליאור רפאלוב, שחזר לכבוש, יפתחו בקישור. ליאוניד קרופניק צפוי שוב לקבל קרדיט, בעוד שאלון חרזי יפתח על הספסל. המגן פיטר מסיללה מורחק ורוני גפני יחליף אתו בעמדת המגן השמאלי. נראה כי מול הפועל תל אביב יעדיף המאמן לעלות במערך מעט זהיר יותר ולעבות את הקישור. "הכל תלוי איך יתפתח המשחק מול נתניה. המרחק מהדאבל שווה למרחק שבו הקבוצה תוכל לסיים את העונה בלי תואר", הסבירו שחקנים בקבוצה. במועדון הודיעו כי השחקנים יתרמו 100 שקלים מכיסם לחוג האוהדים, שיקנה בכסף הזה אביזרי עידוד לקראת המשחקים מול מכבי נתניה והפועל תל אביב.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, רוני גפני; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן (בירם כיאל), ת'מבינקוסי פאנטני.

בחיפה משוכנעים כי מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, ישנה את שיטת המשחק שלו לקראת משחק העונה . שחקנים בחיפה, שצפו אתמול במשחק של הפועל תל אביב מול בני סכנין (1:1), הסבירו: "להפועל לא תהיה ברירה, היא תצטרך לשחק פתוח. זה יכול להקל עלינו, אבל גם להקשות, תלוי איך המשחק יתפתח. אם נבקיע שער מוקדם ונרד למחצית ביתרון, האליפות תהיה בכיס שלנו". בחיפה יודעים שכעת גוטמן יעלה כמעט בוודאות עם מערך שכולל שני חלוצים, או לפחות ישלב מערך התקפי בחלקים גדולים מהמשחק. בכל מקרה, בינתיים כבר אזלו כל הכרטיסים לאוהדי מכבי חיפה, שימלאו את האיצטדיון ביום שני הבא.

בסוף השבוע, לאחר חצי הגמר, הקבוצה תתחיל לתרגל מצבים נייחים. בחיפה מודעים ליכולת של האדומים להבקיע במצבים נייחים וייתכן מאוד שהשחקנים יקבלו הוראה לא להכשיל שחקנים יריבים בשליש האחרון הקרוב לשער.

מתיאוס לשחקניו: "תחשבו רק על עצמכם"

לאחר שאתמול כינס דניאל יאמר את שחקני מכבי נתניה לארוחה משותפת וביקש מהם לשחק עבורו ורעייתו, וכן עבור לותר מתיאוס ולואיס מרין שעוזבים את המועדון בסיום העונה, הערב (שלישי) באימון המסכם לקראת המשחק אסף מתיאוס את שחקניו וביקש מהם לשחק עבור עצמם. "אל תחשבו עלי, אל תחשבו על לואיס או על דני וליסה, תחשבו רק על עצמכם, על הקריירה שלהם ועל הכבוד העצמי שלכם. אני רוצה שכל אחד ואחד מכם יעלה במטרה להוכיח לכולם מה הוא בעצמו שווה ומה אנחנו שווים כקבוצה".

אתמול בארוחה חשף יאמר את אכזבתו מהקבוצה ומהכישלון של מתיאוס, והרעיף מחמאות רבות על המאמן. "רציתי להביא את המתנה הכי גדול שיכולתי לישראל. המאמן לותר מתיאוס, שחקן עבר גדול", סיפר הגרמני. "חשבתי שניתן יהיה לעשות את הבלתי אפשרי לאפשרי. בארץ לא אוהבים לקבל ביקורת וכולם מסביב ניסו להפגין כלפיו כוח. הוא עדיין נשאר חבר עבורי, שותף. אם אראה לכם את רשימת השחקנים שהוא רוצה לקדם לאירופה אתם לא תאמינו גם כאלה שחושבים שהוא לא אוהב אותם. הוא היה שגריר נאמן של ישראל. מתיאוס הוא הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לכדורגל הישראלי ובסוף כולם יבינו את זה".

מתיאוס, שיערוך לשחקניו אימון טקטי מחר בבוקר, יערוך שינויים רבים מההרכב שהובס על ידי קרית שמונה בשבת, כשבראשם חזרתם של שלושת המוצהבים - לירן שטראובר, קלמי סבן ואיתי שכטר. את זאביק חיימוביץ המורחק יחליף גולן חרמון, כשהקשר הזר נקוסי סיאבונגה יאבד את מקומו לטובת רביד גזל. מתיאוס מתכוון לעלות עם חלוץ בודד - שכטר, וחוליית הגנה מעובה, וינסה לשמור על הרקורד המצויין שלו נגד מכבי חיפה העונה - 100 אחוז הצלחה עם ניצחון 2:3 בקרית אליעזר ו-0:2 בקופסא.

אוהדי מכבי נתניה פרצו לאתר אוהדי מכבי חיפה, "מכבי חיפה און ליין", ובמקום האתר עולה כתובת "מכבי נתניה תקח את הגביע", עם הפניה לאתר של נתניה.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, דדי בן דיין, רביד גזל, אלמוג כהן, אלברטו בלאנקו, שלו מנשה, איתי שכטר.

עדכון ראשון: 10:21
עדכון אחרון: 20:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully