וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "השוויון גרם לחוסר ביטחון"

מאמן הפועל ת"א התקשה להסביר את איבוד העשתונות בתיקו 1:1 עם סכנין. נאתכו: "יוצאים לחיפה כדי לנצח". קוליק: "יש תחושת פספוס"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אוהדי הפועל תל אביב הגיעו הערב (שני) לבלומפילד במטרה לראות את שחקניהם מחזירים את הקבוצה למקום הראשון, כאשר בשבוע הבא ממתין להם משחק העונה בקרית אליעזר מול מכבי חיפה. אלא שהאדומים לא לקחו בחשבון את היריבה, בני סכנין, שלא נבהלה, הציגה משחק הגנה משובח וחילצה נקודה נוספת שתסייע לה במאבקי ההישרדות. דגלאס דה סילבה היווה את האיום ההתקפי העיקרי של הפועל הערב, והוא גם זה שכבש את שער היתרון בדקה ה-18, אך מהראן אבו ריא קבע 1:1 כעבור דקה. תוצאה שנותרה בעינה עד שריקת הסיום של אלון יפת. כעת מכבי חיפה מקדימה את הפועל תל אביב בשתי נקודות ולשתי הקבוצות יחס שערים זהה לחלוטין.

הראש של גוטמן בחיפה

בסיום המשחק שררה תחושת אכזבה גדולה בחדר ההלבשה של האדומים. השחקנים ירדו מאוכזבים, אך למרות זאת עודדו אחד את השני לקראת המשחק בשבוע הבא והחלו לדבר אחד עם השני על החובה לנצח את מכבי חיפה. דווקא הקפטן, וואליד באדיר, שקיבל מחמאות מאלי גוטמן במסיבת העיתונאים, קיבל את הביקורת מחבריו: "וואליד איבד כמה כדורים קריטיים בסיום המשחק. למזלנו, זה לא עלה לנו בשער. דווקא הוא, בעל הנסיון, עשה טעויות של ילד. ממנו ציפינו יותר", אמרו שחקנים בקבוצה. "כולנו כבר עם הראש בחיפה. אנחנו מאוד מאוכזבים שלא הצלחנו לנצח היום, אבל יודעים שמסוגלים לנצח בקרית אליעזר".

מאמן האדומים, אלי גוטמן, כמובן לא היה מרוצה מהתוצאה: "כמובן שאנו מאוד מאוכזבים. משחק בית שני שאנו לא מנצחים ומסיימים בתיקו. מחצית ראשונה הייתה טובה ויצרנו מצבים מול השערים, חבל שלא ניצלנו אותם. השיוויון גרם לחוסר ביטחון אצל השחקנים שלנו, אבל במחצית אמרתי להם 'אתם משחקים טוב וחייבים להמשיך ככה, תתעלו את האמוציות לכיוון הנכון'. אבל ככל שחלפו הדקות קרה בדיוק ההיפך. עזבנו את המשחק המסודר והימרנו עלך התקפה, וזה כמעט הצליח".

"הראש בחיפה, נמשיך הלאה", אמר גוטמן. "חיפה כבר הוליכה עלינו בהפרש נקודת גדול יותר וגם אז לא ויתרנו. לא נרים ידיים גם לקראת המשחק הבא. לגבי ההתרוצציות הבלתי פוסקות שלו על הקווים, הוסיף: "יש משחקים שאתה מרגיש יותר חי במשחק וכך היה הפעם. בסוף המשחק שמתי את טלקיסקי באגף ימין וביקשתי מהשחקנים לשחק דרכו. כשזה קרה, הגענו למצב בודד, אבל בשאר הזמן זה לא קרה. הכלים ההתקפיים שעמדו לרשותנו הם אלה שהביאו אותנו עד הלום והם יקחו אותנו עד הסוף".

ביברס נאתכו, אחד הטובים בשורות האדומים הערב, אמר בסיום: "נראינו טוב והיו לנו המון הזמנויות, אבל לא ניצלנו אותם. במחצית השנייה לא שיחקנו בהתקפה כמו שצריך למרות שהימרנו על כל הקופה, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. הימרנו על הכל ולא הצליח לנו, אנחנו נקווה לטוב".

לגבי השבוע הבא והמשחק בקרית אליעזר, הוסיף הקשר: "מבחוץ קל יותר לבקר אותנו ואת מכבי חיפה, אבל שתי הקבוצות מתאמצות ועושות הכל כדי לזכות בתואר. אנחנו תמיד רוצים לנצח ונקווה שבשבוע הבא נקבל דחיפה במאבק האליפות. תיקו לא יספיק לנו, נגיע כדי לנצח".

קוליק מאוכזב

בסכנין חגגו את הנקודה שחילצו בבלומפילד, נקודה נוספת עליה לא בנו בתכנונים המקדימים, בדיוק כמו במפגש עם מכבי חיפה, אך בכל זאת נרשמה גם אכזבה. בראש רשימת המאוכזבים ניצב המאמן ערן קוליק, שחש כי קבוצתו יכלה להשיג יותר מהמשחק.

קוליק, אמר בסיום המשחק: "השחקנים בסכנין אוהבים ויודעים להילחם ואני גאה בזה, אך היה כאן פספוס מבחינתנו. ככל שהפועל הימרו יותר ויצאו קדימה, היינו צריכים למצוא את ההזדמנויות לעקוץ אותם ולא עשינו זאת. הייתי מאוכזב גם לאחר התיקו עם מכבי חיפה בשבוע שעבר, אבל הפעם אני מאוכזב יותר".

עוד הוסיף קוליק: "החלק הקדמי שלנו לא עבד ואני לא מרוצה מהיכולת ההתקפית, אבל המטרה שלי לשפר ולהיות ברמה טובה יותר. לא יודע אם אנחנו הקבוצה הטובה ביותר בתחתית, שחקנים רבים לא היו היום במיטבם וצריך לתת על זה את הדעת. הליגה לא הסיימה מבחינתנו, המרחק עדיין לא מספיק משמעותי. חייבים לבוא לנתניה ולתת את הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully