וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר: "דברו כמה שפחות, תעבדו במגרש"

11.5.2009 / 19:28

מאמן הפועל פ"ת ערך אסיפה, אבל הבעיות מתחילות להיערם: ג'קארידג'ה, ריקן, שן, ויסה ואבוחצירה לא התאמנו. אבו סלאח שוב סובב את הברך

"אני מבקש ממכם לדבר כמה שפחות. אני רוצה שתעבדו במגרש", כך פתח היום (שני) מאמן הפועל פתח תקוה, זאב זלצר, את אסיפת השחקנים לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת. "על המשחק הזה אין מה לדבר, צריך לחשוב עליו".

האימון התנהל באוירה חיובית, אבל העיבה על כך העובדה שלא מעט שחקנים לא נטלו בו חלק מלא. אייל שן קיבל שחרור מהאימון בגלל רגישות בשריר האחורי, קוני ג'קארידג'ה עדיין לא חזר לעצמו מהפציעה, ג'וניור ויסה לא התאמן בגלל עומס, אבי ריקן סובל מציפורן חודרנית ושמעון אבוחצירה גם הוא קיבל שחרור מהרופא. ואם זה לא מספיק, גם החלוץ איימן אבו סלאח, שכבר נראה היה כי ייתכן שיחזור העונה למגרש, נטש את האימון כששוב סובב את הברך.

שחקני הקבוצה דרוכים לקראת משחק הדרבי ולאחר האימון היום אמרו חלק מהם: "אין מצב שאנחנו מפסידים את הדרבי הזה, לא יכול להיות שכל העונה ננוצח. יש כאן שחקנים שלא מתאמצים מספיק ופוגעים בזלצר. הוא משתדל להכין אותנו בצורה הטובה ביותר למשחק, זאת ההזדמנות האחרונה שלנו להוכיח שמגיע לנו להישאר בליגה לפני קבוצות התחתית האחרות". אוהדי הקבוצה תלו לפני האימון שלט שבו נכתב: "הכבוד שלנו ברגליים שלכם, נצחו בדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully