וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 350 כרטיסים נותרו למשחק העונה

11.5.2009 / 15:47

הקופות לא צפויות להיפתח במשחקה של מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב. קולמה: מוכן למפגש עם נתניה: "נעשה הכל כדי לעלות לגמר הגביע"

קשר מכבי חיפה, ג'ון קולמה, התייחס הבוקר למשחק המכריע הערב בין קבוצתו לשעבר, בניסכנין, לבין הטוענת לכתר הפועל תל אביב. קולמה שביקר אתמול את שחקני סכנין אמר: "ברור שעכשיו הלחץ הוא על הפועל תל אביב ואני מקווה שהם ייקחו נקודות היום. אני לא שוכח שזה היה הבית שלי בשנתיים האחרונות. הם צריכים את הנקודות האלה לא פחות מהפועל. אני סומך עליהם שבסופו של דבר הם יזכו בהן".

בחיפה מקווים שהפועל תוכל לאבד נקודות הערב כדי להגיע ביתרון נקודות למשחק העונה, מה שעשוי להקשות על הפועל תל אביב ולגרום לה לשנות את שיטת המשחק. פחות מ-350 כרטיסים נותרו למשחק המסקרן מול הפועל ובמשרדי "גרבר" מאמינים שבימים הקרובים כבר יאזלו כל הכרטיסים למשחק הלוהט.

מחרתיים תארח חיפה את נתניה במסגרת חצי גמר גביע המדינה. קולמה התייחס גם לכך כשאמר: "העובדה שהפסדנו להם פעמיים העונה לא מצביעה על דבר. המשחק ייערך הפעם מול הרבה אוהדים ותהיה אווירה טובה. נעשה הכל כדי לעלות לגמר ולהביא גביע לחיפה".

כבר עתה ברור שהמגן פיטר מסיללה לא יכול לשחק בשל הרחקה ורוני גפני יחליף אותו בעמדת המגן השמאלי. החלוץ שלומי ארבייטמן יפתח בהרכב מול מכבי נתניה, אך לא ברור האם זה יהיה על חשבון ת'מבינקוסי פאנטני או אחד מהקשרים האחוריים. הנטיה של לוי כרגע היא לוותר על בירם כיאל ולשחק עם שני חלוצים מול נתניה.

בנושא אחר: המועדון החליט להעמיד לרשות אוהדי הקבוצה רכבת מיוחדת שתצא כחצי שעה לאחר סיום משחק חצי הגמר מול מכבי נתניה. הרכבת תעצור בתחנות הצפון, החל מחוף הכרמל ועד נהריה. הכרטיסים לרכבת מסובסדים, בעלות של 20 שקל לאדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully