וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "הכל תלוי בנו, מול כל יריבה"

דור בלך

11.5.2009 / 11:29

מאמן בית"ר לא מזלזל בהכח ("נצטרך לעצור את בדש, נואפור ועידן וייצמן"), אבל מודע להבדלי הרמות. הרוש הפצוע לא ישחק בחצי הגמר

על אף המאמצים הרבים להכשיר את כריסטיאן אלברז לחצי גמר גביע המדינה, המגן הצ'יליאני עדיין אינו כשיר ולא צפוי לפתוח מחרתיים בהרכב ברמת גן, כששמוליק קוזוקין צפוי להמשיך להחליפו. הצוות המקצועי של בית"ר תלה תקוות רבות בשחקן וייחס לו חשיבות רבה לקראת המשחק, אך ללא הואיל. המגן אמנם כשיר, אך לא במאת האחוזים ויפתח ככל הנראה על הספסל, לאחר שבילה חודש ביציע. לעומתו, השוער אריאל הרוש סובל ממתיחה בשריר, ויחמיץ את חצי גמר הגביע. טברסקו קאלה צפוי לעמוד בשער הדאבליסטית.

הבוקר (שני) המשיכה בית"ר בהכנות למשחק נגד הכח עמידר רמת גן, כשהמטרה של ראובן עטר ועוזרו צדוק מלכה היא להביא את השחקנים לריכוז במשחק עצמו ולא במצב הקבוצה. "אלה הרגעים יפים שיש בכדורגל, רמת גן מלא, אין ספק שזו חוויה גדולה. 15,000 צופים יהיו בעדנו, כל השאר יעודדו את הכח, גם אוהדי נתניה וחיפה", סיפר המאמן לפני פתיחת האימון הבוקר. "ככה זה בדרך כלל. המטרה שלנו היא להביא את הגביע ואולי לטפס עוד מקום בטבלה".

בבית"ר חוששים משאננות השחקנים, והצוות המקצועי ערך קלטת עם הרגעים היפים של הקבוצה של דודו דהאן בתקופה האחרונה, כולל מההפסד בשבת למכבי חיפה. "בשבועות האחרונים הכח בכושר מצוין, גם בהפסד מול חיפה הם היו טובים והגיעו במחצית הראשונה להרבה מצבים"' הודה עטר. "הם במומנטום טוב. ניתן להם את כל הכבוד שמגיע להם. נראה עוד ועוד וידאואים כדי שלא נופתע".

"אנחנו מספיק מנוסים ויודעים להתנהל במעמדים האלה. טקטית, נצטרך לשים דגש על הדברים הקטנים ולעצור את היכולות ההתקפיות שלהם, בעיקר את בדש, נואפור ועידן וייצמן. כשאנו באים מרוכזים קשה לעצור אותנו. הכל תלוי בנו, לא רק מול הכח אלא מול כל יריבה", סיכם עטר והתבדח, "באתי לבית"ר כי בשנה שעברה הם אלה שהעיפו אותי מהגביע עם נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully