וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: ”לא מפילים את מכבי כל כך מהר”

10.5.2009 / 23:02

אחרי שהביס את אשקלון ועלה לפיינל פור, התפנה מאמן מכבי ת"א, גרשון לסגור חשבון עם בלינקו: "מאמין שרובי למד לקח". בלינקו: "גאה בשחקנים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: שי מכלוף

בדיוק למשחק כזה פיללו במכבי תל אביב. בלי החלקות, בלי אירועים שיעיבו על הפיינל פור הקרוב, והכי חשוב- בלי תחרות אמיתית. הצהובים עשו טיול קטן לאשקלון, הביסו את הקבוצה המקומית 65:97 בדרך לניצחון 1:3 בסדרת הפלייאוף בין השתיים, והבטיחו את המקום בפיינל פור שיתקיים בהיכל הביתי שלהם. להבדיל מהמשחק הראשון, אז הדהימה אשקלון את קבוצתו של גרשון, הרי שהיום הופיעה רק קבוצה אחת למשחק, והוכיחה שההחלקה ההיא היתה מקרית בלבד. למרות ההפרש הגבוה, נראה שבקרב הצהובים חייבים להתכונן כראוי לקראת 4 האחרונות, כיוון ששם זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי.

גרשון: "מאמין שרובי למד לקח"

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון אמר לאחר המשחק: "הייתה סדרה קצת ארוכה, אבל גם כן באשמתנו. עשינו טעות במשחק הראשון וידענו לצאת מזה כמו שצריך. כשהולכים לטורניר כזה אי אפשר לבוא עם תכניות מגירה. צריך להתנהג בהתאם למשחקים. גם היום נכנסנו לבעיות עבירות במחצית הראשונה, אבל בשביל זה יש לנו 13-14 שחקנים, וביום נתון כל אחד יכול לשחק, כל אחד מהם כבר הוכיח את היכולת שלו בעבר, ואני מקווה שכל אחד מהם יביא אותן גם לפיינל פור".

לאחר מכן התייחס גרשון לדברים שאמר בלינקו אחרי המשחק הראשון ("גרשון לא סומך על השחקנים שלו, ההיסטוריה מלאה באימפריות שנפלו") ואמר: "רובי הוא בחור טוב מאוד, ואני מאמין שהוא למד לקח. למדתי מאנשים פיקחים ממני, וגם מרובי, שעל מה שאתה לא אומר אתה לא נענש. זה בסדר לדבר ולנסות להפעיל לחץ על הקבוצה השנייה מבלי לפגוע, אבל גם רובי יודע שהוא קצת פגע בכבוד של המועדון מכיוון שלא מפילים כל כך מהר את מכבי. זה נכון שאימפריות נפלו, אבל לפעמים צריך גם להתאפק וגם שיהיה לך את היכולת לעשות את זה. צריך תמיד לכבד את היריבה, זה גם אני למדתי במשך השנים, ואתם יודעים שאני לא חסכתי מילים, אבל אני חושב שכל אחד צריך להתעסק עם הקבוצה שלו. אנחנו נתנו להם את הכבוד הראוי, והעובדה שבאנו מוכנים למשחק השני היא בגלל שכיבדנו אותם".

קרלוס ארויו, שהיה הבורג המשמעותי בניצחון של קבוצתו, התייחס לדרך שעשתה הקבוצה: "אחרי המשחק הראשון הצלחנו להתאושש יפה, הגענו עם הרבה אינטנסיביות במשחקים הבאים, לא נחנו על המגרש ואני שמח שגמרנו את זה כאן. האמת היא שהקונספט של הפיינל פור הוא די חדש לי, אבל אני יודע שבשני המשחקים נצטרך להשאיר את הכל על המגרש. זה נשמע לי די מרגש. במשחק אחד הכל יכול לקרות וכל ניצחון מקרב אותך מאוד לתואר ואני מבטיח שלפיינל פור נגיע בשיא הריכוז ובשיא המוטיבציה".

מאמן אשקלון, רובי בלינקו לא נשמע מאוכזב במיוחד בסיום, ואמר: "הגענו לסדרה מול מכבי ממעמקי הליגה, אף אחד לא הימר שהסדרה תימשך יותר משלושה משחקים. אני מאוד גאה בשחקנים שלי, פערי האיכויות היו גדולים מראש וגדלו עוד ממשחק למשחק. אנחנו מסיימים את הסדרה ואת העונה בראש מורם, נתנו פייט כמה שיכולנו, אני מאחל למכבי שייקחו אליפות כדי שנוכל לומר שהפסדנו לאלופה שבדרך".

עמית תמיר, שקיווה להפתיע פעם נוספת את הצהובים, אמר לאחר התבוסה: "יש תחושה של החמצה, בטח אחרי שניצחנו את המשחק הראשון. במחצית הראשונה עוד היינו קרובים, ובשנייה הם התחילו לדרוס, ומכבי היא כמו משאית - כשהיא דורסת מרגישים את זה. לפני חודש אומנם רק רצינו להישאר בליגה, אבל עם האוכל בא התיאבון וברור שזה מאכזב לסיים ככה את העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully