וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תשאיר לחרזי את ההחלטה אם לפרוש

10.5.2009 / 15:43

הבלם ייקרא לשיחה עם ההנהלה. שחקנים: "שיחקנו מול הגנה של קונוסים. זה לא יספיק נגד הפועל". הקבוצה תחפש מגן שמאלי ישראלי בקיץ

בלם מכבי חיפה אלון חרזי יוזמן בקרוב לשיחה עם ראשי המועדון בנוגע לעתידו בקבוצה בעונה הבאה. בחיפה העריכו עד לאחרונה כי הבלם יפרוש, אבל כעת הם מתכוונים להשאיר את ההחלטה בידיו. כזכור, עד לאחרונה הודיעו הצדדים כי ההחלטה תהיה משותפת. אם חרזי יתעקש להמשיך, הצדדים יכריזו על עונת פרישה בסיומה יקבל כנראה תפקיד במועדון. גורם במועדון אמר היום (ראשון): "הוא יכול לשחק עוד שנתיים ברמה הזאת, אבל הרגליים יותר רגישות מבעבר. נשב ונשמע את ההחלטה שלו".

שני כובשי השערים, שלומי ארבייטמן וליאור רפאלוב, זכו אתמול לפרגונים בעקבות השערים שכבשו. יחד עם זאת, בקבוצה הודו כי הרמה שהציגו השחקנים לא תספיק כנראה מול הפועל תל אביב, אותה תפגוש במחזור הבא, במשחק שעשוי להכריע את האליפות. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "שיחקנו עשר דקות והביקורות של הקהל לגבי המחצית הראשונה מוצדקות, אבל לא בטוח שנוכל לעמוד ככה מול הפועל. מעידה מחר מול סכנין יכולה מאוד לעזור לנו, מפני שהאליפות תהיה תלויה בנו גם במקרה של חוסר הכרעה בשבוע הבא. במשחק הזה לא יהיה מקום לטעויות. ראיתם את השערים, שיחקנו אתמול נגד הגנה של קונוסים".

למרות השערים שכבשה הקבוצה, בחיפה ישנה דאגה רבה מחוסר הריכוז בחלק ההתקפי. אלישע לוי, שעשוי לזכות באליפות הראשונה בקריירה שלו כמאמן, נרגש לקראת הפוטו פיניש של העונה: "אני מקווה להשלים את הזכייה בתואר, עד היום לא עשיתי את זה".

חיפה מתכוונת להודיע למגן רוני גפני שהוא לא ישוחרר כל עוד היא לא תחתים מגן שמאלי אחר. במועדון החליטו לחפש בקיץ מגן שמאלי ישראלי משום שפיטר מסיללה יעבור ניתוח בקע וצפוי להיעדר מהמפעלים האירופיים. החלוץ מוחמד גדיר יקבל אור ירוק לעזוב אם ימצא קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully