וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים משבת לשבת: בארי בונדס של המגישים

16.5.2009 / 14:38

למי משווה את עצמו רנדי ג'ונסון, מי רוצח את בוסטון, מה חושב על עצמו דייויד אורטיז ואיך התנצל מני רמירז? ציטוטי השבוע בבייסבול

1. "אני חושב שאני חייב למאט קמפ ארוחה" - אריק סטאלץ מלוס אנג'לס דודג'רס מסביר את הסיבה לשאט אאוט הראשון שלו בקריירה: "קמפ רץ כמו משוגע אחרי כדורים, במיוחד בסיטואציות קריטיות שבהן היו שחקנים על הבסיסים".

2. "הוא הרג אותנו כמה פעמים. בעצם, יותר מכמה פעמים" - לטרי פרנקונה, מאמן בוסטון, אין שום נשק יעיל נגד אוואן לונגוריה מטמפה ביי.

3. "יש לי מאה הודעות SMS לקרוא עכשיו" - ברט ססיל מטורונטו מסביר מה קורה אחרי שמגישים שמונה אינינגים של שאט אאוט.

4. "הרגשתי שיש לי סיכוי וקפצתי. אוי, כמה שהייתי בטירוף" - טוריי האנטר מהאיינג'לס מסביר איך שדד הומר משווה לקנזס סיטי.

5. "אני בקצב של לשבור את שיא ההומראנס של בארי בונדס. בלתת הומראנס, כן?" - רנדי ג'ונסון בן ה-45 מסן פרנסיסקו מתוסכל מעצמו אחרי שהרשה הומרים לריאן צימרמן, ג'וש ווילינגהאם ורוני בליארד מוושינגטון.

אורטיז מסיק מסקנות

6. "די מטורף שזה קרה פעמיים העונה, אבל לי אין מה לעשות נגד זה" - יוהאן סנטנה מהמטס מסביר איך שני ההפסדים היחידים שלו נרשמו למרות שלא ספג בהם אפילו ריצה אחת לחובתו.

7. "הוא הראה שהוא הכי טוב בעסק, והוא ימשיך להראות שהוא הכי טוב בעסק" - ג'וני דיימון מניו יורק יאנקיז מבין את האיכויות של רוי האלאדיי מטורונטו, שהשתיק את המחבטים של הפסים.

8. "כולם היו צריכים את זה. חוץ, אולי, מהקבוצה היריבה" - רון גארדנהייר, מאמן מינסוטה, מתרגל היגיון בריא אחרי הגראנד סלאם של שחקנו ג'ו קרידי, שניצח את דטרויט.

9. "מצטער, חברים, אין לי חשק לדבר היום. המסקנה היחידה היא 'פאפי מסריח'" - דייויד אורטיז לחבריו בבוסטון רד סוקס, אחרי משחק איום של 0 מ-7, שלושה סטרייקאאוטים ו-12 השארות שחקנים על הבסיסים בהפסד לאיינג'לס.

10. "זה היה די מטריד, אני חייב לציין" - ג'ו טורה, מאמן הדודג'רס, על ההתנצלות של מני רמירז בפני חבריו. על מנת לא להוציא מההקשר נציין כי טורה אמר כי הוא מאמין שהתנצלותו של רמירז כנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully