וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס רוצה להשאיר מורשת

דור בלך

10.5.2009 / 13:30

מאמן נתניה לא ביקר את שחקניו אחרי ההפסד לק"ש, והתרכז בהכנות לחצי גמר הגביע: "בואו נתאחד למען המטרה וניצור זיכרון יפה מהעונה"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

ביום שאחרי ההפסד המביך 3:1 לקרית שמונה, לותר מתיאוס מנסה לשנות פאזה לקראת המשך השבוע, אז יפגוש את מכבי חיפה. "חשוב לי שתהיה אווירה טובה לפני חצי גמר הגביע ולכן אני לא אתרכז בטעויות שנעשו אלא בעיקר אנסה להביא את הקבוצה במצב רוח טוב לחצי הגמר", הסביר מתיאוס, וגם קיים. באסיפה שערך הבוקר (ראשון) לא ביקר את שחקניו, אלא ניסה לדבר על לבם. "בעוד שלשה שבועות אני כבר לא אהיה כאן ואתם תישארו עם עצמכם ותוכלו להסתכל רק על עצמכם במראה, אתם צריכים לחשוב כבר מעכשיו האם תהיו שלמים עם הדרך שעשיתם?"

"אני מאמין שאנחנו יכולים לסיים את התקופה הזאת בצורה יפה עם הנפת גביע, חבל לפספס הזדמנות כזאת, בואו נתאחד כולנו למען המטרה הזאת וניצור לעצמנו זיכרונות יפים מהעונה". גם באימון מתיאוס לא התרכז בכושר הגופני או בצד הטקטי, וערך אימון מהנה לשחקניו שכלל משחקונים ושעשועים כמו טניס-רגל ותחרות בעיטות לשער. האווירה באימון הייתה שמחה במיוחד, כשגם המאמן שבר דיסטנס והשתתף בחלק מהמשחקונים, מחא כפיים והחמיא לאחר מהלכים יפים של שחקנים והתבדח על חשבון מהלכים שכשלו.

גולן חרמון שנעדר מהמשחק אתמול בעקבות פציעה התאמן ויהיה כשיר לחצי הגמר ברביעי. הבלם צפוי לחזור להרכב על חשבונו של זאביק חיימוביץ' שהורחק אמש. לירן שטראובר, איתי שכטר וקלמי סבן שנעדרו מהמשחק אתמול בעקבות השעיה צפויים לחזור להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully