וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו כבר חושב על הגמר

דור בלך

10.5.2009 / 12:03

בלם בית"ר ירושלים ספג צהוב תשיעי מול מכבי ת"א, אך יוכל לשחק גם בחצי הגמר וגם בגמר (אם בית"ר אכן תעפיל אליו). אמסלם יחליף את דנין

לאחר הניצחון אל מול היציעים הריקים אמש (שבת) על מכבי ת"א (2:0), בבית"ר ירושלים עוברים לכוננות גביע המדינה לקראת חצי הגמר נגד הכח עמידר ר"ג ביום רביעי, כשמה שמטריד בעיקר את הצוות המקצועי של הקבוצה היא היכולת המדאיגה של ההגנה אתמול, שאיפשרה לשחקני מכבי ת"א להגיע שוב ושוב למצבים נוחים במיוחד, שרק בזכות אלילת המזל וטברטקו קאלה לא הסתיימו בשערים.

בית"ר תחזור כבר היום אחר הצהריים להתאמן ותחל בהכנות לקראת המשחק, כשמסתמנים מספר שינויים פרסונליים בהרכב ההגנה. דוד אמסלם צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי במקומו של אלירן דנין, כשגם המגן הימני, שמוליק קוזוקין, יאבד את מקומו בהרכב במידה שכריסטיאן אלברז יהיה כשיר.

אריק בנאדו ספג אתמול את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו העונה, ויחמיץ את משחק הליגה נגד בני סכנין. במידה שבנאדו היה סופג את הכרטיס במשחק בקרית שמונה, היה מחמיץ את גמר גביע המדינה אם בית"ר תעפיל אליו. ראובן עטר בחר להחליף את בנאדו במחצית ולא להסתכן בספיגת צהוב נוסף. גם אבירם ברוכיאן היה אמור לצאת במחצית על מנת לא להסתכן בהחמרת פציעתו לקראת חצי גמר הגביע, אך המשיך לשחק עד לדקה ה-81. "הוא הרגיש טוב ואמר לי שהוא יכול להמשיך", הסביר מאמן בית"ר ראובן עטר.

כחלק מההכנות למשחק הגביע תצא הקבוצה למלון בת"א ביום שלישי ותשהה בו עד למשחק. לאחר שאנשי ההתאחדות הבהירו כי הקבוצות לא יוכלו להתאמן באיצטדיון ר"ג ביום שלפני המשחק בעקבות ההופעה של דפש מוד הערב והרצון לתת לדשא לנוח, בבית"ר מחפשים מגרש חלופי כשהאופציה כעת היא זה של הקשמה רמת חן. הירושלמים רצו להתאכסן ולהתאמן בדן קיסריה, אך במלון לא היה די מקום לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully