וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזן על נימבה: "איזה מין חלוץ זה?"

10.5.2009 / 9:30

מגן הפועל פ"ת פתח בביקורת, החלוץ שמע זאת באמצעות חבריו. הקבוצה עשויה לאבד את סספדס: האופציה בחוזה תלויה גם בקבוצות אחרות

חלוץ הפועל פתח תקוה, פטי נימבה, לא ממש מספק את התוצרת העונה, אבל הביקורת שהטיח בו אחד משחקני הקבוצה אמש (שבת), אורי אוזן, לא ממש תעזור לחלוץ שמנסה להשתקם. שחקנים בקבוצה סיפרו אתמול לנימבה כי אוזן ביקר אותו בחדר ההלבשה. בין היתר אמר אוזן: "איזה מין חלוץ זה? אני לא מבין כמה אפשר להחמיץ", תוך שהוא מטיח בו האשמות כבדות באשר להפסד. אחד השחקנים אמר: "אוזן אשם בהפסד בדיוק כמוהו, הביקורת לא הייתה במקומה".

פתח תקוה תצטרך למהר בנוגע להחתמת הקשר חייאר סספדס, למרות שהיא מחזיקה בסעיף בחוזה המאפשר לה להאריך איתו את החוזה. מבירור שנערך השבוע במועדון התברר כי לסספדס יש סעיף נוסף בחוזה המאפשר לכל קבוצה להחתימו אם פתח תקוה לא תוכל להשוות את ההצעה הכספית עליו. במועדון אמורים להיפגש במהלך השבוע הקרוב עם סוכנו, באנדי ארויו. חוסר ודאות קיימת גם בנוגע לנימבה שלא מרשים העונה וגם לגבי הקשר קוני דג'קארידג'ה, שסיפר לחבריו כי לא בטוח שימשיך בעונה הבאה משום שחלה עלייה במדרגת המס שלו.

במועדון מודאגים מאוד מהמצב אליו נקלעה הקבוצה בתחתית. לאחר ההפסד אתמול מרוחקת הקבוצה שלוש נקודות בלבד מהלפני אחרונה בטבלה, הכח עמידר רמת גן, אותה תפגוש במחזור האחרון של הליגה, בעוד שלושה שבועות. לפתח תקוה יחס שערים עדיף שעשוי להקנות לה יתרון משמעותי. בשבוע הבא הקבוצה תפגוש את מכבי המקומית לדרבי הכי חשוב העונה. בשני המפגשים העונה יצאה מכבי כשידה על העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully