וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק סונדרס

10.5.2009 / 9:04

זאק גריינקי מקנזס סיטי ספג הפסד ראשון העונה, 1:0 לאיינג'לס בשל הופעה מדהימה של ג'ו סונדרס. ניצחון שישי ברציפות למטס

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בוסטון - טמפה ביי 14:5
אוקלנד - טורונטו 6:4
קליבלנד - דטרויט 4:0
שיקגו וייט סוקס - טקסס 2:3
בולטימור - ניו יורק יאנקיז 5:12
מינסוטה - סיאטל 6:9
לוס אנג'לס איינג'לס - קנזס סיטי 0:1

NL:

ניו יורק מטס - פיטסבורג 1:10
לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 0:8
פילדלפיה - אטלנטה 6:2
מילווקי - שיקגו קאבס 6:12
יוסטון - סן דייגו 4:5
סינסינטי - סט. לואיס 3:8
אריזונה - וושינגטון 2:1
קולורדו - פלורידה 3:1

כשלונגוריה חם

AL: זאק גריינקי מקנזס סיטי נתן את המנה הרגילה שלו - שמונה אינינגים, חמישה סטרייקאאוטים. אלא שהפעם עמד מולו ג'ו סונדרס, שבמשחק מבריק של תשעה אינינגים ושישה אוורורים שמר את הרויאלס על האפס והעניק ללוס אנג'לס איינג'לס ניצחון 0:1 בדואל אדיר. "הייתי חייב לתת את ההופעה הטובה ביותר שלי נגד האיש הזה והדרך שבה הוא זורק כרגע", אמר סונדרס. גריינקי "ירד" למאזן 1:6.

מסע ההתעללות של טמפה ביי בג'ון לסטר נמשך. אוואן לונגוריה חבט להומר והכניס חמישה רצים הביתה, הרייז ניצחו בפנוויי פארק את בוסטון 5:14. גם היאנקיז חטפו בראש, 12:5 בבולטימור, כשפיל יוז סופג שמונה ריצות ב-1.2 אינינגים. טורונטו ממשיכה ליהנות ולברוח לבית אחרי 4:6 על אוקלנד, בה רשם ג'ייסון ג'יאמבי שני הומרים. דטרויט המשיכה להרשים ב-0:4 על קליבלנד, שבעה ושבעה לאדווין ג'קסון. שיקגו וייט סוקס עברה את טקסס 2:3, מינסוטה גברה על סיאטל 6:9 והנחילה לה הפסד שישי ברציפות.

NL: מי שנמצאים מהצד הנכון של הרצף הם המטס מניו יורק, שקצרו את השישי שלהם ב-1:10 על פיטסבורג. שישה אינינגים סולידיים לג'ון מיין, הומר של קרלוס בלטראן במשחק הזה. אריק סטאלץ מהדודג'רס רשם שאט אאוט ראשון בקריירה ב-0:8 על סן פרנסיסקו, כשהוא מסיים עם תשעה וחמישה. וושינגטון המתאוששת נעזרה בהומר של ריאן צימרמן, שעלה ל-27 משחקים רצופים עם חבטה, ב-1:2 על אריזונה. יוסטון עברה בביתה את סן דייגו 4:5, ארון הראנג מסינסינטי ממשיך בתנופה, ועם שבעה ושבעה קצר ניצחון שלישי העונה, 3:8 על סט. לואיס. פלורידה ניצחה בדנבר את קולורדו 1:3, למרות שמונה אינינגים ו-12 הכשות של חורחה דה לה רוסה מהרוקיז. מילווקי תפרה את שיקגו קאבס 6:12, אטלנטה, מאחורי חאווייר ואסקז, גברה על פילדלפיה 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully