וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "צריך להוציא את החוק של משחקים ללא קהל"

דור בלך

9.5.2009 / 21:51

מאמן בית"ר ירושלים לא אהב את העובדה כי קבוצתו ניצחה את מכבי ת"א מול יציעים ריקים. לקראת חצי הגמר: "מחויבים להיות טובים ברביעי"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים נערכת לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי נגד הכח עמידר רמת גן. נראה שעל הדרך נתקלה הדאבליסטית במכבי תל אביב במשחק ליגה במחזור ה-30. שתי הקבוצות הגיעו למצבים רבים, אבל היו אלו הירושלמים שהצליחו להבקיע וניצחו 0:2 את המשחק. אגב, התל אביבים לא ניצחו את בית"ר זה 11 משחקים. בית"ר ספרה עוד שלוש נקודות, הצהובים של אבי נמני מחכים לסיומה של העונה ותחילת עונת הרחצה.

בן שושן: "מבאס לבוא למשחק ללא קהל"

ראובן עטר היה שבע רצון מרוב הדברים אותם ראה במשחק: "היו הרבה מצבים לשתי הקבוצות ושני השוערים היו מצוינים, אבל היו הרבה מהלכים טובים שלנו. הייתה לנו בעיה במצבים הנייחים כי הם הגיעו להרבה מצבים וחבל".

מאמן בית"ר התייחס גם לעובדה לפיה המשחק שוחק מול יציעים ריקים: "חבל שאנחנו נאלצים לשחק בלי קהל. אין אותו רגש שמאפיין את משחקי הליגה. אני חושב שצריך להוציא את החוק של משחקים ללא קהל מספר החוקים, צריכים למצוא משהו אחר".

"עכשיו מתכוננים לחצי הגמר", הוסיף עטר. "היום היה מבחינתנו משחק ליגה ומשחק אימון. אנחנו מחויבים להביא תוצאות וכדי להיות טובים בגביע ביום רביעי, היינו צריכים להיות טובים גם היום".

"קצת מבאס כי שחקני כדורגל אוהבים לבוא למשחק עם קהל", אמר עמית בן שושן, שכבש את הראשון של בית"ר. "היום היה משחק קצת שקט, אבל אני שמח שניצחנו".

ברק יצחקי השמיע דברים דומים: "זה לא כיף לשחק בלי קהל, במיוחד כשמדובר בקהל כמו של בית"ר ירושלים. אפשר להשתמש בעונשים אחרים כי בסופו של דבר כדורגל זה הצגה. ידענו שיש שחקנים עם כרטיסים צהובים אבל לא נזהרנו לקראת הגביע ושיחקנו היום את המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully