וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "שריקות הבוז גרמו לנו לשחק אחרת"

קשר מכבי חיפה הבין את ביקורת הקהל לאחר מחצית עלובה ב-0:2 על הכח. אלישע לוי נזף בהפסקה: "לא יכול להיות יותר גרוע". שביעות רצון מרפאלוב

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

על היכולת הבינו במכבי חיפה שאין מה לדבר העונה, אך הנקודות חייבות להגיע אם הרצון לקחת אליפות עדיין קיים. הערב (שבת) שוב חיפה לא הרשימה ובמחצית אף ירדה לקול קריאות נזעמות של קהל אוהדיה, אך שני שערים תוך דקה בפתיחת המחצית השנייה מרגלי שלומי ארבייטמן וליאור רפאלוב, העניקו לירוקים 0:2 על הכח עמידר רמת גן וחזרה למקום הראשון.

אלישע לוי חולם על תואר ראשון

במחצית המשחק נכנס אלישע לוי לחדר ההלבשה, כשבאחת הפעמים היחידות העונה הוא ניסה להעיר את השחקנים באמצעות ביקורת על הקבוצה. "שריקות הבוז של הקהל שלנו, לא יכול להיות יותר גרוע מזה", אמר המאמן, מתוך תקווה לעורר את השחקנים שלו. "אז זאת נקודת ההתחלה שלנו ומכאן, אני מבקש, בואו נראה להם שאנחנו מסוגלים. מפה אנחנו רק מתקדמים. אני מתכוון לעשות שינוי עכשיו בתקווה שננצח".

לוי הורה לג'ון קולמה ושלומי ארבייטמן להתחמם בזמן שהחליט שבירם כיאל ואייל גולסה ייצאו החוצה. מגולסה יש אכזבה רבה משום שהוא עדיין לא מצדיק את הקרדיט שהוא מקבל בשבועות האחרונים, אך בחיפה מסבירים כי מדובר בשחקן צעיר שרק הניסיון יהפוך אותו לשחקן טוב יותר. עמרי אפק נראה מעודד מאוד בסיום מכך שנכנס כמחליף במחצית השניה. ארבייטמן זכה למחמאות על השער שכבש, למרות האשמה בשוער הכח זוסלן מאייבי, אך שביעות הרצון העיקרית היא מהקשר ליאור רפאלוב שחזר לכבוש.

אלישע לוי אמר בסיום המשחק: "אפשר היה לראות סימנים של חוסר ביטחון בפתיחה. לא משנה באיזה מערך פתחנו כי פשוט לא הגענו למשחק. אפשר להגדיר את המחצית הראשונה כקטסטרופה. מה שקובע זה לעשות את הדברים בצורה פשוטה, ובמחצית השנייה זה הלך - אז עברנו למבנה אחר עם שני חלוצים באמצע ועם שחקן מאחוריהם. היה לנו מזל לכבוש שני שערים מהירים ויכולנו לכבוש את השלישי והרביעי. אנחנו מסתכלים על עצמנו וכמו שלא שיחקנו טוב ידענו להתעשת ולשפר את היכולת במחצית השנייה".

לגבי ההחמצות לאחר ה-0:2, אמר לוי: "חבל שהחמצנו הזדמנויות טובות, כל שער חשוב לאליפות. אין לנו טענות לקהל ולתקשורת שמבקרים אותנו על יכול כמו במחצית הראשונה. זה היה מוצדק, ואני שמח שהצלחנו לשנות זאת. על האפשרות שיזכה בתואר ראשון העונה, הוסיף: "אני אשמח לקחת אליפות ראשונה בסוף העונה. אנו מתמודדים עם הלחץ בצורה טובה, ואני מקווה שעד תום העונה נעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר".

מאמן חיפה התייחס גם למשחק חצי הגמר מול מכבי נתניה ביום רביעי: אם נשחק כמו בחצי הראשון אין לנו סיכוי. ההרחקות של נתניה לא מעניינות, אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו. כמובן שאנו מכוונים גם לעבר האליפות וגם לגביע".

גוסטבו בוקולי, אחד הטובים בשורות הירוקים: "במחצית ראשונה היינו רעים, אבל אחר כך היו לנו הרבה מצבים. זה לא מספיק, צריך לשחק ככה כל המשחק, אבל אנחנו בדרך הנכונה. יש עוד שלושה משחקים וחייבים להמשיך הלאה. הכי חשוב שניצחנו, יש לנו משחק גורלי בשבוע הבא מול היריבה הגדולה, ראש בראש. אם ננצח את הפועל ונפסיד את שני האחרים, לא ניקח אליפות. כל המשחקים חשובים. גם הפועל לא משחקת הכי טוב בעולם, לכן הניצחון הוא הדבר החשוב".

לגבי שריקות הבוז מהקהל במחצית, אמר בוקולי: "אנחנו בני אדם וזה כאב לנו, אבל אנחנו לא מאשימים אותם. לא הגענו למחצית הראשונה והם צדקו. זה באמת גרם לנו לעלות בצורה שונה לגמרי אחרי ההפסקה".

גל לוי הוחלף בעקבות עבירת משמעת

בהכח עמידר רמת גן נרשמה אכזב מסוימת, לאחר שהקבוצה גילתה יכולת טובה במחצית הראשונה ולא הייתה רחוקה מכיבוש לרשתה של המארחת. המנג'ר דודו דהאן כעס בהפסקה על הקשר גל לוי ואף החליפו, לאחר שזה היה מעורב בחילופי מהלומות עם תמיר פור במלך ויכוח על עמידה בהגנה.

דהאן התייחס בסיום למשחק קבוצתו: "בחצי הראשון הגענו למצבים. עמדנו בצורה מעוררת כבוד, והם הגיעו להרבה פחות מצבים, אבל יש להם את האיכות ואת הקהל. היה קשה לפתוח את המחצית השנייה כמו שפתחנו. כשאתה נותן לחיפה חצי מצב הם מבקיעים. ככה לא משחקת קבוצה שיורדת ליגה, ולכן אני בטוח שלא נרד. אני מאוד גאה בשחקנים".

עוד הוסיף דהאן: "היינו במינוס שש ולכן כשאומרים שהמצב בתחתית צמוד ומלחיץ זה קצת משעשע. אנחנו מוכנים לקרב, יודעים לקראת מה הולכים. עם הרבה הקרבה ונחישות נהיה חייבים לקחת את המשחק באשדוד. זה הרבה יותר חשוב מחצי גמר הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully