וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה בדיוק התכוון המשורר

9.5.2009 / 11:38

א-רוד רשם הומר בעליה הראשונה לצלחת, סבאת'יה נצץ והיאנקיז נראו כמו היאנקיז ב-0:4 בבולטימור. משחק ענק גם לורלאנדר

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בולטימור - ניו יורק יאנקיז 4:0
קליבלנד - דטרויט 1:0
בוסטון - טמפה ביי 3:7
מינסוטה - סיאטל 0:11
שיקגו וייט סוקס - טקסס 6:0
לוס אנג'לס איינג'לס - קנזס סיטי 1:4
אוקלנד - טורונטו 3:5

NL:

פילדלפיה - אטלנטה 6:10
סינסינטי - סט. לואיס 4:6
ניו יורק מטס - פיטסבורג 3:7
יוסטון - סן דייגו 0:2
מילווקי - שיקגו קאבס 2:3
קולורדו - פלורידה 8:3
אריזונה - וושינגטון 5:4
לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 3:1

זיטו נותן בראש

AL: כבר בפעם הראשונה שעלה לצלחת, חבט אלכס רודריגז להומראן ב-0:4 של היאנקיז בבולטימור. א-רוד נעדר מפתיחת העונה בשל ניתוח שעבר בירכו. "רק רציתי לחזור למגרש, לתת לחבר'ה חיבוק ולהמשיך", אמר הסלאגר. סי.סי. סבאת'יה עשה את שלו בהגשה עם תשעה אינינגים כוחניים שכללו שמונה סטרייקאאוטים ורק ארבע חבטות חובה.

לאחר דקת דומיה לזכרו של דום דימאג'יו, שהלך לעולמו בגיל 92, ניצחה בוסטון בפנוויי פארק את ג'יימס שילדס וטמפה ביי 3:7. ביום חמישי שמו הרד סוקס 12 ריצות על קליבלנד באינינג השישי, הפעם נפלו הרייז קרבן, עם חמש משבע הריצות. ג'סטין ורלאנדר ממשיך לזרוח בדטרויט. לאחר שמחץ את קליבלנד בתחילת השבוע, חזר ורלאנדר להתעמת עם קליף לי וניצח 0:1. ההספק של ורלאנדר: תשעה אינינגים ו-11 טיגונים לעומת שמונה וחמישה של לי. גם סקוט בייקר ממינסוטה היה טוב מאוד עם שבעה וחמישה ב-0:11 על סיאטל.

טורונטו שוב נעצרה, הפעם באוקלנד בהפסד 5:3. כל הריצות במשחק נרשמו באינינג השני. האיינג'לס עברו בבית את קנזס סיטי 1:4, כשמאט פאלמר רושם ניצחון שלישי העונה. טקסס, עם גיבוי מזהיר של מאט הריסון שרשם תשעה וחמישה, עברה את שיקגו וייט סוקס 0:6.

NL: לצ'אד בילינגסלי מהדודג'רס לא היה הפסד, עד שפגש את בארי זיטו וסן פרנסיסקו. זיטו, בעונת קאמבק ענקית, רשם שישה וחמישה, והצעיד את קבוצתו לניצחון 1:3. פילדלפיה גברה על אטלנטה 6:10, כשקול המלס רושם ניצחון ראשון העונה במשחק סולידי של שישה ושבעה. וואנדי רודריגז ויוסטון השביתו את סן דייגו 0:2, שמונה ושבעה למגיש.

המטס ממשיכים במסע הניצחונות שלהם, והשיגו את החמישי ברציפות שלהם, 3:7 על פיטסבורג המידרדרת. הומר בן שלוש ריצות של קרלוס דלגאדו היה גולת הכותרת באינינג שמיני בן חמש ריצות שהעניק את הניצחון. פלורידה הבלתי יציבה ניצחה בקולורדו 3:8, סינסינטי עברה את סט. לואיס עם 4:6 והופעה של שבעה ושלושה לג'וני קואטו. מילווקי גברה על שיקגו קאבס 2:3 עם הומר בן שתי ריצות של ריאן בראון באינינג השמיני. אראמיס רמירז מהקאבס פרק את כתפו, ייבדק הערב ועלול להיכנס לרשימת הפצועים. שיירון מארטיס מוושינגטון ניצח את אריזונה 4:5, במשחק הבכורה של איי ג'יי הינץ' כמאמן הדיאמונדבקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully