וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק: "אני מרוצה מהמוטיבציה של השחקנים"

ערן קוליק, מאמנה של בני סכנין, משדר אווירה טובה לקראת משחקה של בני סכנין נגד הפועל ת"א ביום שני. מנדס נשאר בארץ

"אני מאוד מרוצה מהמוטיבציה שמגלים השחקנים שלי", כך אמר היום (שישי) מאמן בני סכנין ערן קוליק לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני. בסכנין נשמרת האוירה הטובה לאחר שלא הפסידו כבר שלושה משחקי ליגה, והקבוצה נוסעת לבלומפילד עם מטרה ברורה לצאת עם הנקודות.

לראשותו של קוליק יעמוד סגל מלא לקראת המשחק כשחיים בנון ואחמד קאסום, שנעדרו עקב צהובים מול מכבי חיפה, יחזרו ככל הנראה להרכב. גם אובודו אוקצ'ה שהיה בספק ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק. קאסום צפוי להחליף את דיוניסיו מנדס ואילו בנון אמור לפתוח במקומו של סרחיו נובואה. ההחלטה הסופית תתקבל על ידי קוליק סמוך למשחק.

בסכנין דוחים את הפרסומים על דחיית בקשתו של החלוץ דיוניסיו מנדס לצאת מהארץ בכדי להיות עם אשתו ההרה בבית החולים. אתמול, לאחר שראה פרסומים בנושא, פנה קוליק לחלוץ ושאל אותו מדוע הוא לא פנה אליו עם בקשה לצאת מהארץ. מנדס המופתע אמר שהוא עדיין לא החליט אם יעשה זאת ורק בתום האימון ביקש לחזור לביתו. קוליק כמובן נענה בחיוב, אך הבוקר לאחר שהמאמן פנה למנדס שוב ושאל אותו האם הוא טס. השיב החלוץ כי הוא בינתיים נשאר בארץ ואם יהיו התפתחויות חדשות בנוגע לאשתו אז יודיע לקבוצה ויבקש לטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully