וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב העבר דום דימאג'יו הלך לעולמו

8.5.2009 / 23:08

"האח של ג'ו", שחקן בוסטון שהיה כוכב בזכות עצמו והגיע שבע פעמים לאולסטאר, מת בביתו בגיל 92. בנו: "הוא לא היה צל של אחיו"

דום דימאג'יו, אחיו של ג'ו וכוכב בייסבול בזכות עצמו, הלך היום (שישי) לעולמו בגיל 92, לאחר שנמצא ללא רוח חיים בביתו במסצ'וסטס. הוא מת בנסיבות טבעיות. בנו הקרוי על שמו, דומיניק פול, אמר כי בשעה שמת היה מקלט הטלוויזיה פתוח על שידור חוזר של משחק יום חמישי של בוסטון רד סוקס מול קליבלנד אינדיאנס. "הוא היה מחוסר הכרה אבל עד לרגע האחרון נשאר אוהד של הרד סוקס", אמר דומיניק פול.

דומיניק "דום" דימאג'יו נאלץ לחיות את מיטב שנותיו תחת מעטה "האח של", כשחסה מאחורי אחד מגדולי השחקנים בהיסטוריה, אחיו הבכור ג'ו. אבל לדימאג'יו ה"שני" לא היו כוונות להפוך לצל, והוא הגיע שבע פעמים לאולסטאר כשחקן בוסטון רד סוקס. בעוד ג'ו (שהלך לעולמו ב-1999 בגיל 85) מחזיק עד היום בשיא הליגה במשחקים רצופים עם חבטה (56), דום עשה זאת 34 פעמים, שיא רד סוקס שלא נשבר עד היום. הרצף, שהושג ב-1949, נקטע דווקא על ידי אחיו במשחק שבו הרד סוקס ניצחו 3:6. דום שיחק בבוסטון בין 1940 ל-1953 וסיים את הקריירה עם 29.8 אחוזי חבטה.

"בייסבול היה האהבה שלו", אמר הבן, "הוא היה רואה את זה יום ולילה. היה לו כבוד לאחיו ג'ו, אבל הוא מעולם לא הרגיש מאויים על ידו ואף פעם לא פחד להתחרות בו". רעייתו מזה 61 שנים ספדה: "הוא אהב את הילדים והם העריצו אותו". הרד סוקס יקיימו הלילה דקת דומיה לזכרו לפני המשחק מול טמפה ביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully