וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "רוצים להגיע לקרית אליעזר מהמקום הראשון"

שחקני הפועל תל אביב מתכוננים לקרב הקשה מול סכנין מהתחתית, כשבן לוז שוב זכה למנוחה בעוד יבואה ואנטבי חזרו להתאמן כרגיל

הפועל תל אביב חזרה היום (שישי) בבוקר להתאמן לאחר יום מנוחה שניתן לשחקנים בשל ביקוריהם ברחבי הארץ בפעילות של "מפעלות חינון", פרויקט תרומה לקהילה אשר מפעיל המועדון. את הבוקר פתחו השחקנים עם שלל סיפורים מהילדים אותם ביקרו אתמול, והיו במצב רוח מרומם בשל כך.

לאחר שהשבוע לא התאמנה הקבוצה כרגיל, היום החלה ההכנה של האדומים למשחק מול בני סכנין ביום שני. יגאל אנטבי, שסבל ממתיחה קלה, ערך אימון מלא, וכמוהו גם סמואל יבואה, שחש ברע ביום רביעי. לעומת השניים, בן לוז, הסובל משבר באחת מאצבעות הרגליים, שוב זכה למנוחה, ובקבוצה מקווים שיחלים עד המשחק ולא יקבל שוב זריקה כפי שהיה מול קרית שמונה.

בכל אופן, גוטמן ככל הנראה ימשיך עם אותו הרכב שפתח מול קרית שמונה, כשבן לוז יפתח על הספסל ומהראן לאלה יעלה בהרכב הראשון. למרות שלא קיימה אימון מסודר עד היום בבוקר, בהפועל כלל לא מזלזלים במפגש מול סכנין: "ראינו אותם מול חיפה ואת החיים הקשים שהם עשו להם, ככה שאנחנו חייבים לבוא מאוד מפוקסים למשחק", אמר אחד האדומים היום. "אסור לנו לשכוח גם כי במפגש הקודם מולם היינו לנו קשה מאוד, ובכלל קשה לנו מול קבוצות התחתית העונה. לא משנה איך נשחק העיקר הוא הניצחון בכדי שנהיה במקום הראשון שנגיע לקרית אליעזר".

אתמול הועברה סופית הפועל לידיו של מוני הראל לאחר שהפקיד בבקרה את הערבויות האחרונות על הקבוצה בבקרה התקציבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully