וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-קרית שמונה: נלחמים עד הסוף

קשר מכבי נתניה אלמוג כהן טוען כי לשחקני הקבוצה יש מספיק סיבות להילחם בשיניים במשחק נגד עירוני קרית שמונה (שבת, 17:10)

ללא עניין של ממש במשחק וכשההכנות לחצי הגמר בשיאן, תארח בשבת (17:10, ספורט 2) מכבי נתניה את עירוני קרית שמונה כשהמטרה העיקרית היא לעבור את המשחק ללא אדומים והרחקות. לירן שטראובר, קלמי סבן ואיתי שכטר המוצהבים ייעדרו. דניאל ליפשיץ, אוראל דגני ואלברטו זאפטה יחליפו אותם.

"אנחנו שחקנים מקצוענים וכל אחד מאיתנו מגיע לכל משחק כדי לנצח בשביל עצמו, כדי להישאר בהרכב ובשביל הקבוצה", סיפר קשר הקבוצה אלמוג כהן. "קרית שמונה במצב קשה ורוצים לנצח, אבל המטרות שלנו לא פחות חשובות. אנחנו בכל מקרה נלחם עד למחזור האחרון. יהיה משחק קשה ללא ספק מול קבוצה שבמקום האחרון. לגבי השחקנים החסרים, אנחנו קבוצה חזקה וגם נגד הפועל פתח תקוה היו חסרים שחקנים וניצחנו. יש מחליפים טובים לכל שחקן ואני מקוה שנוכיח מחר שזה נכון".

לאחר שהעביר רק שני אימונים השבוע, לותר מתיאוס יערוך מספר שינויים בהרכב גם פרט לאלו הכפויים. רביד גזל, שמצטיין בשבועות האחרונים, יפנה את מקומו לטובת אלברטו בלאנקו, כשטל מעבי יאבד את מקומו בקישור ונקוסי סיאבונגה יפתח. מתיאוס הסתפק בהקרנת 20 הדקות הראשונות במשחקה של קרית שמונה נגד הפועל תל אביב כדי להעביר עליהם תדריך. "הם יגיעו כדי להילחם על החיים שלהם, אסור לנו לבוא שאננים".

בנתניה בכל מקרה החלו כבר לחשוב על העונה הבאה, כשקשר עראבה, מחמוד עבאס, סיכם עם הקבוצה כי יגיע להתרשמות.

הרכב: דניאל ליפשיץ, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, זאביק חיממוביץ, לואיס מרין, דדי בן דיין, אלמוג כהן, אבלרטו בלאנקו, שלו מנשה, נקוסי סיאבונגה, אלברטו זאפטה.

רן בן שמעון לשחקניו: "קחו דוגמא מברצלונה"

עירוני קרית שמונה סיימה את הכנותיה לקראת המשחק המכריע נגד מכבי נתניה. בקבוצה מנסים להדחיק את המציאות הכואבת ומקווים כי הם יצליחו לחלץ ניצחון מנתניה, שלה הפסידו כבר פעמיים העונה.

בכדי לא להעלות את רמת הלחץ בקבוצה החליט רן בן שמעון לא לתרגל הרכב ביומיים האחרונים, וערך רק משחקונים פנימיים בין שחקני הקבוצה. גם אתמול העדיף המאמן להתרכז בליקויים של הקבוצה תוך כדי שהקרין לשחקניו וידאו ואמר: "אל תפסיקו להאמין. קחו דוגמה מברצולנה שגם היא האמינה עד הסוף ועשתה זאת". רק מחר לקראת המשחק יחליט סופית על ההרכב שתעלה הקבוצה.

בכל אופן, בן שמעון מתכנן מספר שינויים בהרכב. ירו בלו, שנעדר מהמשחק מול הפועל תל אביב בגלל הרחקה יעלה במקומו של טודור קולב המאכזב. תומר סוויסה ועידן סרור, שקיבלו שוב הזדמנות בהרכב לאחר שהושעו, יחזרו לספסל במקומם יעלו מיגל סבסקו ועומר פרץ. גם יניב לביא יחזור להרכב ככל הנראה, על חשבונו של לאוסי גוטיירס.

לפחות דבר אחד חיובי ירשם מחר בנתניה עוד לפני תחילת המשחק. ברק בכר, המגן הימני המצויין של הקבוצה, יחזור לסגל לאחר שבעה חודשי היעדרות.

הרכב משוער: דני עמוס, עמיר נוסבאום, יניב לביא (לואיס גוטיירס), סלאח חסארמה, רן קוז'וך (דני בונדר), מיגל סבסקו, פול קסאני, עומר פרץ, גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully