וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הכח: ארבייטמן בחוץ, רפאלוב בפנים

אלישע לוי רוצה להגיע למשחק מול הפועל ת"א כשהוא במקום הראשון, אבל יעלה רק עם חלוץ אחד מול הכח, שלא תשנה את ההרכב

במכבי חיפה יודעים שאיבוד נקודות במשחק מחר (שבת) מול הכח עמידר רמת גן (17:10, ספורט 2) עלול להשפיע על העונה כולה, וכנראה גם למנוע ממנה לזכות באליפות. בקבוצה לא מפסיקים לדבר על חשיבות המשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא, אבל המאמן אלישע לוי כבר הבהיר לשחקניו שהוא רוצה להגיע למשחק בשבוע הבא כשהקבוצה במקום הראשון. למרות זאת, המאמן יעלה עם חלוץ מרכזי אחד, ת'מבינקוסי פנטאני, בהרכב. "אם נבוא מרוכזים ונחושים ננצח את המשחק", אמר כהרגלו אלישע לוי בחדר ההלבשה.

חיפה ניצחה פעמיים העונה את הכח עמידר, 0:2 ו-0:3 ומקווה להציג יכולת כזאת גם מחר בחלק ההתקפי וההגנתי. בשלושת המחזורים האחרונים השיגה הקבוצה חמש נקודות בלבד, כשהיא מאבדת נקודות בסכנין ובבלומפילד מול מכבי תל אביב.

הבשורה העיקרית מהאימון המסכם של מכבי חיפה היא שהקשר ג'ון קולמה התאמן כרגיל ויוכל לפתוח במשחק מחר מול הכח עמידר רמת גן. בכל מקרה, קולמה יעבור מבחן כשירות מחר ורק אם יתברר שהוא לא יוכל לשחק אלישע יעלה בהרכב התקפי יותר, שכולל את אייל גולסה. המאמן אלישע לוי תרגל בהרכב את הקשר ליאור רפאלוב, ואילו שלומי ארבייטמן, שקיבל לא מעט הזדמנויות במחזורים האחרונים, יחזור לספסל. ליאוניד קרופניק צפוי לחזור להרכב על חשבונו של אלון חרזי.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, ליאונרד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני.

הכח: הרכב מנצח לא מחליפים

אחרי הניצחון המרשים על מכבי פ"ת בשבוע שעבר, ועם רגל וחצי במבחנים - ינסו שחקני הכח עמידר רמת גן להמשיך את המומנטום החיובי, להמשיך להתרחק מהמקום האחרון ואולי אפילו להבטיח את מקומם בליגת העל בשנה הבאה גם ללא משחקי המבחן.

על אף האופטימיות הרבה, גם בהכח יודעים כי לא יהיה פשוט לחזור עם נקודות מקרית אליעזר, אך ינסו להוציא לפחות נקודה, לאחר שבסיבוב השני הפסידו שם 2:0 ובסיבוב הראשון הובסו 3:0 בוינטר. "סכנין הוכיחה השבוע כי אפשר לעצור את חיפה", הסבירו בקבוצה לשחקנים, "בואו נראה להם שאנחנו רוצים להישאר בליגה לא פחות ממה שהם רוצים לזכות באליפות".

דודו דהאן לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שניצח את מכבי פ"ת, כשגם כובש השער השני במשחק ואחד משערי העונה, אמיר אבו ערער, ימשיך על הספסל.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, עידן ויצמן, גל לוי, עומר רפס, ג'וזף נואפור, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully