וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל פ"ת: שביט אלימלך בספק

5.5.2009 / 17:15

שוער המלאבסים חולה, מחליפו שניר דורי כבר בכוננות. אלירן עטר החלים ויפתח בהרכב הזהובים, לוזון: "מי שלא בא דרוך לא ראוי להיות ספורטאי"

שחקני בני יהודה סיימו היום (שישי) את ההכנות לקראת משחק הבית של הקבוצה מחר נגד הפועל פתח תקווה בבלומפילד (19:00). הזהובים, שקיבלו במהלך השבוע את הבשורה על כך שהמקום החמישי יוביל ככל הנראה לאירופה בעקבות אי מתן הרישיון האירופאי לבית"ר ירושלים, ירצו להמשיך את התקופה הטובה בה הם נמצאים ולהוסיף עוד ניצחון למאזנם. מאז ההפסד להפועל תל אביב לפני כחודש וחצי לא נוצחו שחקניו של גיא לוזון במשך חמשת המשחקים האחרונים. בשבוע שעבר הביסו הזהובים 0:3 את מ.ס. אשדוד תוך תצוגת כדורגל מצוינת לאורך כל המשחק, והקבוצה מגיעה במצב רוח מצוין.

הבלם מילאן מרטינוביץ' שסובל ממתיחה במפשעה, ערך גם היום אימון ריצה קל ולא יהיה בסגל למשחק. לעומתו השלים החלוץ אלירן עטר אימון מלא נוסף, והוא יפתח בהרכב למרות הכאבים בשרירי הבטן. המגן עוז ראלי, שחש אמש כאבים בשריר הארבע ראשי, התאמן היום כרגיל והוא כשיר.

הקשר קובי מויאל ייעדר מהמשחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים, והרוויה קובצ'ביץ יהיה זה שימלא את מקומו בקישור אחורי.

"אנחנו תמיד צריכים את הנקודות יותר מהיריבה, מהסיבה הפשוטה שאנחנו רוצים להפוך לקבוצה מנצחת שמנצחת בכל משחק, גם אם זה משחק אימון או משחק ליגה", אמר גיא לוזון לוואלה! ספורט, "מבחינתי אנחנו תמיד צריכים לרצות יותר מהיריב ואנחנו מתאמנים ועובדים קשה כדי שזה יקרה".

לוזון הסביר איך משאירים את שחקניו דרוכים גם השבוע אחרי התצוגה באשדוד בשבת שעברה. "היריבה לא מעניינת אותנו ולא תשפיע על רמת המשחק שלנו", אומר המאמן, "אני שוב קורא לקהל שלנו להגיע בשבת. ספורטאים צריכים להיות תמיד דרוכים ומי שלא בא דרוך מספיק אולי לא ראוי להיות ספורטאי. אנחנו מחויבים לעשות הכל בכדי לנצח את המשחק הקרוב, ואז, ברגע שנמשיך עם התוצאות הטובות, באופן טבעי גם המיקום שלנו ישתפר מעלה".

הנהלת המועדון בשיתוף עם ארגון האוהדים "אריות יהודה", הודיעו היום על כניסה חינם לנשים בחולצות כתומות במשחק בשבת.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובצ'ביץ', מהראן ראדי, תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

הפועל פ"ת: שניר דורי בכוננות

שביט אלימלך החולה לא הגיע היום (שישי) לאימון הפועל פתח תקוה, והוא בספק למשחק מחר. השור המחליף שניר דורי כבר נמצא בכוננות, וצפוי לפתוח על חשבו השוער הראשון.

מאיר שמיר, הבעלים של הקבוצה ומי ששמו הוזכר כמועמד להצטרף לצוות הניהולי במכבי תל אביב, הביע אמש (חמישי) חרטה על כניסתו לעולם הכדורגל. שמיר הרצה בפני סטודנטים לכלכלה ומשפטים באוניברסיטת בר- אילן ואמר כי החליט לרכוש את הפועל פתח תקוה ברגע של חולשה: "אני מזהיר אתכם שלא להתפתות להרפתקה של בעלות על קבוצת כדורגל. הזוהר שמתלווה לעניין קיים עד שנכנסים פנימה. כשאתה בפנים מתחילה הביקורת ולכל אחד יש מה לומר".

"אם הקבוצה בליגה הלאומית, שואלים מדוע אתה לא מחזק אותה כדי שתעלה לליגת העל, כשהיא בליגת העל שואלים מדוע היא לא באירופה, כשאתה באירופה – למה לא לוקחים אליפות, וכשיש אליפות – למה אתה לא בצ'מפיונס ליג. אין לי היום שום יכולת לתחקר מה גרם לי להגיד 'כן' כשהציעו לי את הקבוצה. כנראה חוסר ידע באיזו אנרגיה שלילית הדבר מלווה. אני חושב שלהיות שחקן, מאמן, אוהד זה פשוט נהדר. אבל כל אחד מכם שיושב פה בחדר, אם יום אחד יעשה כסף ויוכל לתרום לקהילה – לא להיכנס לכדורגל כבעלים. זה פשוט לא שווה את זה". אגב, שמיר יקבל בשבוע הבא תואר ד"ר לשם כבוד מטעם אוניברסיטת בר- אילן.

בקבוצה יודעים שהפסד לבני יהודה בשבת, עשוי להיות גורלית מאוד בנוגע להמשך דרכה העונה. אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, ושלוש נקודות בלבד מהמקום המוליך למבחנים, ניצחון בבלומפילד והפסד של הכח עמידר רמת גן לטוענת לכתר, מכבי חיפה, יבטיח לה כמעט בוודאות את ההשארות בליגה. המאמן זאב זלצר שוחח עם שחקניו ואמר להם: "מן הסתם, אתם צריכים להבין את חשיבות המשחק מול בני יהודה. זה משחק שעשוי לקבוע רבות בנוגע לעתידנו. אנחנו צריכים להגיע מרוכזים". בשני המפגשים שנערכו עד כה העונה ניצחה הקבוצה המארחת בתוצאה 1:0, כשאלירן עטר ושמעון אבוחצירה כבשו את השערים המכריעים.

הבלם גל כהן שלאורך השבוע לא התאמן בצורה סדירה לא יפתח בהרכב ובמקומו יעלה לשחק סטיבן אופיי. גם קוני דג'קארידג'ה לא כשיר במאת האחוזים ויוסי רוזן, שהודח בשבוע שעבר מההרכב יחזור אליו. איציק כהן יפתח במרכז ההגנה לצדו. החלוץ פטי נימבה ימשיך לקבל קרדיט, כשזלצר ועוזרו אופיר קופל ימשיכו לשחק בשיטה שכוללת שני חלוצים, פטי נימבה ומלך השערים של הליגה, שמעון אבוחצירה.

הבעלים רונן אלעד שוחח עם שחקניו בארוחת גיבוש ואמר להם כי הידיעות לגבי האפשרות שיעזוב את הקבוצה אינן נכונות.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שניר דורי (שביט אלימלך); אורי אוזן, איציק כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן; אייל שן, יוסי רוזן, ג'וניור ויזה, חייאר סספדס; פטי נימבה, שמעון אבוחצירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully