וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני רמירז הושעה מ-50 משחקים

7.5.2009 / 18:58

כוכב הבייסבול של הדודג'רס, שפתח באופן מזהיר את העונה, נתפס על שימוש בסמים ממריצים, הליגה הודיעה על השעייתו המיידית

זה קורה לכולם בענף שנגוע מהיסוד, גם לאלה שלא ממש חשבתם (אולי) שזה יקרה להם. מני רמירז, כוכב לוס אנג'לס דודג'רס, נתפס על שימוש בסמים אסורים. זה לא קרה ב-2003 או אפילו לפני שנה, אלא ממש עכשיו והשחקן ספג עונש השעיה של 50 משחקים. על הידיעה דיווח לראשונה ה"לוס אנג'לס טיימס".

הדודג'רס פתחו את העונה עם מאזן 8:21, בהם 13 ניצחונות ביתיים ב-13 משחקים, לא מעט תודות ליכולתו של רמירז, שחובט עד כה ב-34.8 אחוז עם שישה הומראנס ו-20 הכנסות רצים. רמירז נחשב לאחד החובטים הטובים ביותר בהיסטוריה המודרנית של הליגה, ולמרות היותו פרובלמטי בימיו בבוסטון (ממה הועבר במהלך העונה שעברה לדודג'רס), לא קושר שמו בעבר בפרשיות סמים.

רמירז טען כי התוצאה החיובית עלתה כתוצאה ממרשם רופא לתרופה שלקח ולא מסמים. "לאחרונה התייעצתי עם מומחה בנוגע לבעיה רפואית, והוא נתן לי תרופה שחשב שתהיה טובה וחוקית עבורי", אמר השחקן, "נבדקתי 15 פעמים בחמש השנים האחרונות ואף פעם לא היו התוצאות חיוביות".

את הכותרות לפני פתיחת העונה עשה אלכס רודריגז, שהודה כי נטל סמים אסורים בתקופתו בטקסס ריינג'רס (עד 2004), כשספר שיצא לאחרונה אודותיו מדווח כי עשה זאת מהתיכון ועד לזמן האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully