וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו מוסקבה בדרך לפירוק?

קבוצתם של דייויד בלאט ודן שמיר צפויה להודיע על הפסקת פעילות בעקבות תסבוכת כלכלית. הישראלים יחפשו קבוצה חדשה לעונה הבאה

דינמו מוסקבה צפויה להודיע עם סיום העונה על הפסקת פעילותה. קבוצתם של דיוויד בלאט ודן שמיר מצויה זו תקופה ארוכה בבעיות כלכליות קשות, ומפגרת בחודשים רבים בתשלום המשכורות לעובדיה. בעקבות התסבוכת הכלכלית אליה נקלעה, שחררה דינמו במהלך העונה שורה של שחקנים, בהם אריאל מקדונלד, הוליס פרייס וג'אנרו פארגו. לאחרונה אף עזב את הקבוצה טרוויס האנסן.

דינמו מוסקבה נחשבה לקבוצה בעלת התקציב השני בגובהו בליגה הרוסית. בקיץ האחרון הוזרמו כספים רבים אל המועדון, שסומן כאלטרנטיבה לאלופה צסק"א מוסקבה. כוכבים רבים הוחתמו: בוסטיאן נאכבר ופארגו הגיעו הישר מה-NBA; בנוסף צורפו שחקני-על אחרים כמו פרייס, האנסן ורוברטס יאבטוקאס. את העונה פתחה דינמו עם מספר ניצחונות מרשימים ובשני משחקי הדרבי במסגרת הליגה הרוסית הצליחה למתוח את צסק"א, אך הפסידה בדוחק.

המשבר הכלכלי, שפגע אנושות בספונסרים השונים של הקבוצה – ובראשם בנק מקומי – טרף את הקלפים. עם התעצמות הבעיות הכלכליות החלו שחקנים לנטוש בזה אחר זה, ואילו המשכורות של עובדי המועדון שנותרו במוסקבה התקבלו באיחור רב. כיום מפגרת דינמו בתשלומים לכל עובדיה, כאשר עבור חלק מהשחקנים מדובר על איחור בן כארבעה עד חמישה חודשים.

בקיץ הקרוב, כאמור, עשויה דינמו להודיע על התפרקותה. גם התחזיות האופטימיות ביותר, לפיהן דינמו תמשיך בכל זאת להתקיים, גורסות כי הקבוצה תאלץ להעמיד בעונה הבאה תקציב זעום, ואולי אף תוותר על מקומה בליגה הראשונה. מכל מקום, כבר כעת ברור שבלאט ושמיר, כמו גם רוב שחקני הקבוצה, יעזבו את דינמו בקיץ, אף שצמד המאמנים הישראלים מחזיקים בחוזה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully