וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטאני זומן לגביע הקונפדרציות, מקארתי בחוץ

חלוץ מכבי חיפה קיבל את הזימון. גורם בחיפה: "הופעה טובה שלו ושל מסיללה במונדיאל, תאמיר את מחירם". גם המגן זומן. פרנסמן שוב בחוץ

מאמנה של נבחרת דרום אפריקה, ג'ואל סנטנה, הפתיע הבוקר (חמישי) כשפרסם את הסגל הרחב לקראת גביע הקונפדרציות, כשהשאיר את הכוכב המזדקן בני מקרתי מחוצה לו וזימן את חלוץ מכבי חיפה, ת'מבינקוסי פנטאני, במקומו. סנטנה החליט על השינוי לאחר שמקרתי סירב להגיע למשחקי הידידות נגד נורווגיה ופורטוגל, בעקבות משחקי הליגה של בלקבורן. על פי התקשורת הדרום אפריקאית, מלך השערים של הנבחרת בכל הזמנים סיים את דרכו בנבחרת כל עוד סנטנה ימשיך לאמן.

במכבי חיפה לא הסתירו את רצונם ליצור רווח כלכלי מסעיף המכירות לחו"ל. אם תוגש הצעה רצינית על פנטאני או פיטר מסיללה, שגם הוא זומן לסגל, חיפה לא תהסס למכור אותם. "הופעה טובה של שניהם במונדיאל, תאמיר את מחירם", העריכו הבוקר במועדון. מי ששוב נשאר מחוץ לסגל הוא בלם מכבי נתניה, ביוואן פרנסמן, שהיה בתקופה מסויימת שחקן הרכב, אך לא בחצי שנה האחרונה לא זומן. 30 שחקני הסגל ואמורים להתייצב למחרת המחזור האחרון של הליגה, כלומר ב-1 ביוני, במחנה האימונים. יומיים אחר כך יצומצם הסגל ל24 שחקנים בלבד.

גביע הקונפדרציות הוא טורניר רשמי של פיפ"א אשר מגיעים אליו סקאוטים רבים ולא מעט שחקנים אפריקאים ואסייתים התגלו בו ויצאו לאירופה אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully