וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן יבהיר לחיפה: "אם תהיה הצעה מאירופה, אעזוב"

7.5.2009 / 12:38

הבלם נתן לנציגיו אור ירוק להביא הצעות. בחיפה ייזמו איתו שיחה ויעשו מאמצים לשכנעו להישאר. לוי: "לעתידי בקבוצה אין השלכה על המוטיבציה"

הבלם דקל קינן מעוניין לשחק בעונה הבאה באירופה ונציגים מטעמו החלו לבדוק עבורו אופציות בליגה הבלגית. המשמעות עבור מכבי חיפה היא רחבה, שכן במכבי חיפה כבר הבהירו כי הם מתכוונים לעשות מאמצים כבירים כדי להשאיר את קינן בקבוצה. קינן כבר הצהיר בעבר שאם ישחק בישראל, זה יהיה רק במכבי חיפה, אך יחד עם זאת לא הסתיר את רצונו לשחק בחו"ל. הבלם מחזיק בחוזה לעונה הבאה, וזו תהיה השנה האחרונה שלו במועדון. לקינן יש בחוזה סעיף שחרור על סך מיליון דולר, 20% יותר מבעונה שעברה, אך מכיוון שזו עונתו האחרונה בקבוצה, יתכן שהנשיא יעקב שחר יסכים להתפשר על דמי ההעברה.

קינן יודיע בפגישה שייזום המועדון איתו, כי אם תוגש לו הצעה מאירופה וזו תסכים לשחררו, הוא לא יוכל לסרב לה ויעדיף לעזוב. אחת האפשרויות שנשקלה היא להציע לבלם חוזה משודרג לעונה הבאה ובכך להבטיח שיישאר במועדון. האחים רונן וגלעד קצב הם אלה שמייצגים את קינן, אבל גם מספר סוכנים אחרים, שנמצאים בקשר רצוף איתם, החלו לבדוק עבורו הצעות.

במסיבת העיתונאים השבועית התייחס הבוקר לוי למשחק האחרון של הקבוצה בסכנין. כזכור, המאמן אמר לשחקניו אתמול: "אנחנו צריכים להתחיל לתת יותר גז. אתם רחוקים ארבעה שבועות מדאבל. תשאלו את חרזי, קטן ודוידוביץ' מה זה לקחת אליפות".

היום הוא הודה: "זה היה אחד המשחקים הכי חלשים שלנו העונה, אבל לא ניכנס למרה שחורה, חייבים להרים את הראש ולהמשיך הלאה. רק שני שערים מפרידים בינינו למקום הראשון. נעשה הכל כדי לנצח את הכח עמידר, בכדי להגיע למשחק מול הפועל בעוד שבועיים בעמדה הטובה ביותר". לוי התייחס גם לעתידו בקבוצה כשאמר: "לעתידי למוטיבציה אין השלכה על המוטיבציה של השחקנים. המטרות ברורות לכולם, בין אם אשאר או לא".

הקשר ג'ון קולמה לא התאמן גם היום ועבר צילום, בו לא נמצאו ממצאים חריגים. כפי שכבר פורסם בחודש שעבר, החלוץ מוחמד גדיר ערך היום אימון מלא וזאת לאחר תקופה ארוכה בה התאמן בהפוגות בקבוצת הבוגרים והנוער ולא נכלל ברוטציה של המאמן אלישע לוי. גדיר שנראה מאוד מאוכזב בעקבות מעמדו החדש, עשוי לעזוב בסיום העונה כשאחת מהקבוצות המעוניינות בו היא בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully