וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ריטאס: "הרבה קבוצות מהטופ האירופאי מעוניינות באיידסון"

נשיא ריטאס וילנה לא ממהר לוותר על צ'אק איידסון, שמחוזר על ידי מכבי תל אביב: "יש לו ביקוש אדיר, הוא אולי השחקן הטוב ביותר ביבשת"

"למכבי תל אביב לא יהיה פשוט להחתים את צ'אק איידסון" – כך אומר יונאס ויינאוסקאס, נשיא ריטאס וילנה, בשיחה עם וואלה! ספורט. "צ'אק שחקן של ריטאס ומחזיק בחוזה לעונה הבאה, עם סעיף יציאה", מוסיף ויינאוסקאס, "כך שאין לנו שליטה על הסיטואציה. אם תבוא קבוצה ותשלם את סכום השחרור הנקוב בחוזה, היא תוכל לקבל את איידסון. הרבה קבוצות מהטופ האירופאי מעוניינות בו, לא רק מכבי. אני חושב שעד היום שמענו על עשר קבוצות אירופאיות מובילות שרוצות אותו. זה טבעי, כי היום הוא אולי השחקן הטוב ביותר ביבשת".

פרט לפנייה ממכבי, קיבל איידסון פניות מטאו ויטוריה, פאמסה ולנסיה, ריאל מדריד, ברצלונה ואולימפיאקוס. "יש לשחקן ביקוש אדיר בספרד, הוא בתוכניות של כמעט כל קבוצת צמרת שם", מגלה ויינאוסקאס, שמודע גם למעקב שמנהל פיני גרשון אחרי האמריקאי.

"אני יודע שפיני הגיע לראות אותו בטורינו, אבל הוא לא היה היחיד. גם ככה אין לפיני אפשרות להחתים את איידסון, הוא לא מורשה חתימה מטעם מכבי. אבל אני חושב שמעבר למועדון גדול כמו מכבי בטח לא יכול להיות דבר רע עבורו. בכל מקרה, צ'אק הוא מקצוען ויודע שעכשיו זה הזמן להתרכז בכדורסל, בסדרת גמר הפלייאוף מול ז'לגיריס. בסיום העונה נשב ביחד ונקבל החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully