וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום יסיר את התביעה נגד בית"ר. בינתיים

דור בלך

6.5.2009 / 13:14

עו"ד המועדון הודיע לפרקילטו של המאמן כי יעביר לו התחייבויות לתשלום הפיצויים. בן יעקב: "ברגע ששוב לא יגיע הפיצוי נחדש התביעה"

יצחק שום התכונן להגיש היום (רביעי) באמצעות פרקליטו ארצי בן יעקב תביעת בוררות כנגד בית"ר ירושלים, שטרם העבירה לו את הפיצוי החודשי לחודש שעבר על סך 135 אלף שקלים נטו. בן יעקב אמר שידרוש לקבל את התשלום הזה, וכן את שני התשלומים הנותרים לעונה הנוכחית - יחד עם עוד 12 תשלומים שמגיעים לשום בעונה הבאה.

יחד עם זאת היום בצהריים פנה עורך דינה של בית"ר, רוני מוזסון, אל בן יעקב והבטיח לו כי עוד היום יעביר פקס בו מתחייבת הקבוצה לשלם לשום את הפיצוי האחרון באופן מיידי ואת הפיצויים הבאים כסדרם ובתאריכים הקבועים מראש.

"עדיין לא קיבלתי את הפקס", סיפר בן יעקב, "אבל כשאקבל אותו אעצור את תביעת הבוררות כי אין לנו קייס. ברגע ששוב לא יגיע הפיצוי החודשי נחדש את התביעה, אבל אני רוצה להאמין שזה לא יקרה". בסביבתו של שום דואגים באשר לפיצויים בעונה הבאה בעקבות כינוס הנכסים, אך לא יכולים כעת לדרוש מבית"ר להעביר את מלוא הפיצוי בתשלום אחד מכיוון שבעצם העברת הפיצויים כסדרם בית"ר לא מפרה את הסכם הפיצויים ושום לא יכול לטעון כי הוא חושש שלא יעמדו בהסכם.

שום, אשר פוטר באוקטובר לאחר התבוסה 5:0 לקרקוב במוקדמות ליגת האלופות, הגיע להסכם פיצוי הפרת חוזה עם בית"ר על פיו יקבל פיצוי מלא על שכרו, שיחולק לתשלומים בני 135 אלף שקלים נטו, כשבית"ר עדיין חייבת לשום 15 תשלומים על סך מעל ל-4 מיליון שקלים ברוטו.

בבקרה הודיעו לבן יעקב כי במידה וירצה להשתמש בערבויות, יצטרך להביא מכתב חתום מבית"ר כי אין באפשרותם לשלם לשום את חוזהו וכי יש להשתמש בערבונות לשכרו אשר מופקדים בבקרה, "כשזה הגיע לזה הם שינו גירסה והם בודקים מחדש את החוזה, אבל אין מה לבדוק מחדש, חתמנו על הסכם הפיצויים כבר באוקטובר, ובפברואר הם פנו אל שום שיחזור אחרי התבוסה להפועל תל אביב ורצו שיחזור, והבהרתי להם אז שגם אם יחתם חוזה חדש, הפיצוי לעונה הבאה ישאר במידה ושום לא ימשיך, ולא הייתה שום מחלוקת על הפיצוי, וזה היה רק לפני פחות משלושה חודשים".

למעשה, לטענת בן יעקב הפיצויים ששום זכאי להם לא אמורים להיפסק גם אם ימצא קבוצה אחרת ויקבל ממנה שכר העולה על סכום הפיצויים. "זו לא משכורת, זה פיצוי על הפרת חוזה, אין קשר בין השניים. פיצלנו את זה לתשלומים לבקשתם, אבל זה שהתשלום מגיע פעם בחודש לא הופך אותו למשכורת, שום לא עובד בבית"ר הרי".

איציק קורנפיין ביקש שלא להגיב נכון לעכשיו.

עדכון ראשון: 6.5 11:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully