וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "החזון הוא שבעוד 5 שנים דיסלדורף תהיה בבונדסליגה"

דור בלך

6.5.2009 / 10:28

בעלי מכבי נתניה ממשיך להשמע כמי שעומד על סף כניסה למועדון הגרמני וגם טוען: "הציעו לי לקנות 50 אחוז מפורטסמות. התענייתי גם בחטאפה"

הבעלים של מכבי נתניה התראיין הבוקר לעיתון גרמני ודיבר רבות על תוכניותיו לדיסלדורף והתבטא כמי שכבר בטוח בהצטרפותו למועדון הגרמני. "יש לי רעיונות מה לעשות עם הקבוצה, כבר לפני חצי שנה סיפרו לי על האפשרות להצטרף ועכשיו אני מתעניין ברצינות במהלך הזה. כבר דיברתי עם הנשיא של המועדון בטלפון ואני מעריך שתוך שבעה עד עשרה ימים אפגש איתו לפגישת עבודה".

"העברתי את מרבית זמני כבחור צעיר בדיסלדורף, סבתא שלי עדיין גרה ליד. אני זוכר את הקבוצה ככזו שמשחקת בגביעי אירופה באופן קבוע, ובשנים האחרונות העיר סובלת ממנה. זה לא מגיע לה ולא לאיצטדיון המדהים שלה", סיפר יאמר, שכמו בנתניה, גם לקבוצה מהליגה השלישית בגרמניה מגיע עם תוכנית חומש. "החזון שלי הוא שבעוד חמש שנים פורטונה תהיה בבונדסליגה, ואם אביא את האנשים שלי אז הם בהחלט לא ישמשו כתפאורה. יש למועדון פוטנציאל עצום. לא אכפת לי גם אם הוא לא יעלה לליגה השנייה העונה, אני לא מעוניין ליצור לחץ מיותר על השחקנים והעניין שלי בקבוצה לא יקטן אם הם לא ישחקו בליגה השנייה בעונה הבאה".

פורטונה נמצאת כעת בחובות של עשרה מיליון יורו, אך את יאמר זה לא מפחיד. "גם כשהגעתי לנתניה היו לה חובות. ברור שזו לא התחלה אידאלית, אבל בעיות נמצאות שם כדי לפתור אותן". משם המשיך הבעלים לבעיות שגורמות לו לחפש עניין חדש במקום נתניה. "בנתניה לא כיף באופן קבוע. הקבוצה משחקת במתקן עלוב עם מקום לבקושי 3,000 צופים. העירייה הבטיחה לבנות איצטדיון חדש, אבל עכשיו זה שוב נדחה ל2011. בגלל הדברים האלה גם לותר מתיאוס השפיע פחות, אבל הוא מאמן טוב ואיש כדורגל אדיר, ואם הדברים תלויים בי הוא מועמד מוביל לפורטונה".

"כמובן שאם בסופו של דבר אכנס לקבוצה אצטרך להיות בגרמניה יותר מבישראל", הודה יאמר. "אני משוגע על כדורגל ומגיע לכאן מתוך אהבה ולא ממטרות אחרות. אין הרבה שמות טובים יותר בכדורגל מיאמר. היו לי הצעות גם מקבוצות אחרות, הציעו לי לרכוש 50% מפורטסמות' תמורת 20 מיליון יורו רק לפני שישה שבועות, והתעניינתי גם בחטאפה הספרדית ולייטון אוריינט מלונדון, אבל השורשים שלי גרמניים ואני רוצה להיות חלק מהכדורגל כאן".

זאב חיימוביץ התייחס לאפשרות של העברת שחקנים מנתניה לדיסלדורף ואמר הבוקר: "הלוואי וזה יקרה, זו התקדמות אדירה להגיע לאירופה וכל שחקן היה רוצה לעבור". גם ביוואן פרנסמן התלהב מהאפשרות וציין כי "אני מחזיק אצבעות שזה יקרה, אבל בינתיים אני שחקן של מכבי נתניה, למרות זאת בקיץ הכל יכול להשתנות". את אימון הבוקר לא העביר לותר מתיאוס, שנעדר באישורו של יאמר.

דובר מכבי נתניה, איציק גניש, הגיב לפרסומים כשאמר: "לדניאל יאמר אין כל כוונה לעזוב את מכבי נתניה. גם אם הוא ייכנס לדיסלדורף כספונסר, משקיע, בעלים או כל תפקיד אחר זה לא יבוא על חשבון נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully