וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי ביקש לשחק בניגוד להמלצת הרופאים

5.5.2009 / 11:21

עלה למשחק בסכנין עם מתיחה. שחקנים בחיפה: "כל הלחץ עבר אלינו". במועדון כועסים על אוהדים שקיללו את קייסי: "לך לבית"ר עם בנאדו"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, עלה למשחק נגד בני סכנין בניגוד להמלצת הצוות הרפואי שהבהיר שהוא לא יכול לשחק. בוקולי שוחח עם הצוות המקצועי והבהיר כי הוא לוקח על עצמו את האחריות. בסיום המשחק הודה השחקן בפני חבריו כי הוא היה מוגבל בתנועות. גורם בקבוצה אמר היום: "זאת הייתה החלטה שלו, ורק שלו. הצוות המקצועי אמר בפירוש שהוא לא כשיר, גם אחרי שערך אימון ריצה".

בקבוצה עדיין לא מעכלים את התוצאה. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "היכולת שהצגנו הייתה רעה מאוד. אי אפשר להמשיך ככה. בכל פעם שאנחנו במגמת עלייה אנחנו הולכים אחורה. במקום לבוא למשחק נגד הפועל תל אביב כשאנחנו ביתרון, כנראה שכל הלחץ יעבור אלינו. אלא אם כן יקרה משהו מפתיע בשבוע הבא". מספר שחקנים בקבוצה סירבו להתראיין ומתחו ביקורת על חבריהם. חלק מהביקורת הופנתה לבוקולי עצמו, בעקבות ההחלטה שלו לשחק פצוע.

האכזבה בחדר ההלבשה של חיפה הייתה רבה. לקראת סיום המשחק אמר יניב קטן לליאור רפאלוב: "אני לא מבין, איך לא נתת גול מהמצב הזה? איך?!". רפאלוב תפס במכנסיו בכעס וענה: "לא יודע", תוך שהוא תופס את הראש ולא מאמין שהחמיץ ממצב נוח בדקת הסיום. קטן עצמו אמר לשחקנים לאחר המשחק: "אסור לנו לאבד את הראש. עדיין לא איבדנו את האליפות".

בקבוצה היו מופתעים מקריאות הגנאי של הקהל בסיום, שעמד מאחורי הגדר שחצצה בין היציעים לאוטובוס הקבוצה. בשלב מסוים קראו האוהדים קריאות גנאי לעברו של קטן ובקבוצה ביקשו מהשחקנים להתעלם. קטן ביקש מאחד מאנשי חיפה לבקש שיפסיקו לקלל. בשלב מסוים, כשקטן נכנס לחדר ההלבשה, האוהדים החלו לצעוק לעבר מנהל הקבוצה, אדורם קייסי: "תלך לבית"ר עם החבר שלך, אריק בנאדו, אל תביא אותו לפה".

בנושא אחר: כפי שכבר פורסם, הנהלת המועדון מתכוונת לבקש מהבלם דקל קינן להישאר עונה נוספת בקבוצה ולא לצאת לאירופה. גורמים במועדון אמרו אתמול כי לדעתם קינן צריך לשחק עוד עונה אחת בארץ לפני שייצא לשחק בחו"ל. מספר סוכני שחקנים בודקים עבור קינן אפשרות לצאת לבלגיה ומקורבים לשחקן אפילו טוענים שהדבר נמצא בהליך של משא ומתן, למרות שקינן עצמו לא קיבל שום הודעה על כך.

הקשר אוסיי רנספורד, שבחיפה החליטו כזכור להשאילו בעונה הבאה, יקבל הודעה כי הוא יושאל רק לקבוצה בליגת העל, ולא בליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully