וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבזק של זאק

5.5.2009 / 10:12

עוד הופעה מחשמלת של זאק גריינקי העניקה לקנזס סיטי ניצחון 0:3 על הוייט סוקס. בוסטון שוב עברה את היאנקיז, בלטראן נצץ במטס

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 6:4
קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 0:3
דטרויט - מינסוטה 7:2
טורונטו - קליבלנד 9:7
טמפה ביי - בולטימור 8:4
אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 5:2
סיאטל - טקסס 6:5

NL:

וושינגטון - יוסטון 4:9
פיטסבורג - מילווקי 7:4
אטלנטה - ניו יורק מטס 6:4
פלורידה - סינסינטי 2:3
שיקגו קאבס - סן פרנסיסקו 2:4
סט. לואיס - פילדלפיה 6:1
סן דייגו - קולורדו 9:6
לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 2:7

ריאן הווארד נכנס לעניינים

AL: זאק גריינקי ממשיך להדהים. המגיש של קנזס סיטי היה הראשון העונה להגיע לשישה ניצחונות, עם הופעה חולנית של תשעה אינינגים ו-10 הכשות ב-0:3 על שיקגו וייט סוקס. "הוא הכי טוב בליגה כרגע", הודה אוזי גיין, מאמן הוייט סוקס. גריינקי עצמו אמר: "זה המשחק הכי טוב שלי השנה, אולי גם בקריירה".

בוסטון ערכה ביקור בכורה ביאנקי סטדיום החדש, ניצחה 4:6 את ניו יורק והעלתה את המאזן השנתי נגדה ל-0:4. חורחה פוסאדה מניו יורק נפצע בירכו ויעבור בדיקת MRI, ג'ון לסטר עם שבעה ועשרה וניצחון במשחק. ג'ו סונדרס הגיש 6.2 אינינגים ב-2:5 של האיינג'לס על אוקלנד. טורונטו נוצחה על ידי קליבלנד 9:7 וטמפה ביי נכנעה בבית לבולטימור 8:4. מינסוטה ניצחה בדטרויט 2:7 עם הופעה מצוינת של פרנסיסקו ליריאנו - 7.2 אינינגים ותשעה איוורורים. טקסס ניצחה בסיאטל 5:6.

NL: שיקגו קאבס גברה על סן פרנסיסקו 2:4, אבל התבשרה שקרלוס זמבראנו ייעדר לשלושה שבועות. שבעה ושבעה לריאן דמפסטר בניצחון. פיטסבורג הובילה בבטחה על מילווקי, אבל קריסה של הבולפן הביאה לניצחון 4:7 של הברוורס. פילדלפיה ניצחה 1:6 בסט. לואיס, כשגראנד סלאם של ריאן הווארד עושה את ההבדל במשחק. ריק אנקיל מהקרדינלס פונה באלונקה לאחר שהתנגש בקיר.

הדודג'רס קצרו ניצחון 11 ב-11 משחקי בית העונה, 2:7 על אריזונה, בסיוע הומר ושלוש הכנסות רצים של מני רמירז. פלורידה עברה את סינסינטי ב-14 אינינגים 2:3, כשהדואל המרשים בין ארון הראנג מסינסינטי (שבעה ותשעה) לג'וש ג'ונסון מהמארלינס (7.1 ושישה) מסתיים ללא הכרעה מצד שניהם. שני הומרים של קרלוס בלטראן סייעו למטס לנצח את אטלנטה 4:6, וקולורדו הכניעה את הפאדרס בסן דייגו 6:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully