וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא הייתי מסיק מזה לגבי ההמשך"

מאמן חיפה היה מאוכזב מהיכולת ב-0:0 מול סכנין, אבל משוכנע: "האליפות תיקבע מול הפועל ת"א. חן: "גרמנו לחיפה להיראות רע"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

במכבי חיפה קיבלו באכזבה גדולה מאוד את תוצאת התיקו 0:0 מול בני סכנין, שהורידה את הקבוצה למקום השני בגלל הפרש שערים נחות מזה של הפועל תל אביב. הירוקים הפגינו יכולת חלשה, נראו רע ומיעטו לסכן את השער. תשעה ימים לפני חצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה ושבועיים לפני משחק העונה מול האדומים, לחיפה יש עוד הרבה מאוד עבודה.

לקראת שריקת הסיום של המשחק, ניגש הקפטן, יניב קטן, לעבר ליאור רפאלוב שהחמיץ בדקה ה-89 הזדמנות בטוחה לשער ניצחון וצעק לעברו: "איך לא שמת את זה?". רפאלוב אחז במכנסיו והשיב: "אני לא יודע". בסיום, ארב קומץ אוהדים לאוטובוס הקבוצה וצעק לשחקנים: "ביזיון". מספר שחקנים כמו קטן ספגו קללות, אך בחרו להתעלם.

המאמן, אלישע לוי, היה היחיד שדיבר בסיום: "מטבע הדברים, אנחנו מאוכזבים. רצינו לנצח ועשינו הכל בשביל זה. לא הגיע לנו לנצח כי לא שיחקנו מספיק טוב. השחקנים לחמו ונתנו כל מה שיש. תיקו בהחלט משקף וזה יהיה מאבק צמוד עד הסוף. בשלבים האלה לא משחקים כדורגל טוב. נלך הלאה, אנחנו יכולים להבין את האוהדים, אבל צריך גם להבין את השחקנים. יש יריב שהקשה ונלחם. אני לא רואה קבוצה שתיקח את האליפות בצורה קלה. היום שיחקנו חלש, אבל מול קרית שמונה הגענו 8-9 פעמים מול השוער. צריך לתת קרדיט ליריב היום, אבל לא הייתי מסיק מזה לגבי ההמשך. האליפות תיקבע במשחק בינינו לבין הפועל תל אביב בעוד שבועיים".

טל חן: "אני עם הפועל ת"א"

בסכנין היו מרוצים מאוד מתוצאת התיקו, ומעמדו של המאמן, ערן קוליק, מתחזק לקראת העונה. החלוץ הגנאי, אובודו אוקוצ'ה, שנפצע במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-55, ייבדק במהלך השבוע והוא בספק למשחק בשבוע הבא מול הפועל תל אביב. אוקוצ'ה סובל פציעה טורדנית כבר מספר שבועות.

קוליק אמר בסיום: "אני מאוכזב מהתוצאה. התכוננו לנצח את המשחק למרות ההבדלים במיקום בטבלה. ראיתי את הקבוצה שלי לפני המשחק וידענו שאנחנו יכולים להפתיע במתפרצות, אבל לצערי החמצנו שלושה ארבעה מצבים בטוחים. אני חושב שיש לנו קבוצה מאוד טובה שהמיקום שלה צריך להיות הרבה יותר גבוה בטבלה. לאט לאט אנחנו מתחילים להתחבר, אבל יש עוד דברים לשפר. הליגה עוד רחוקה מלהסתיים".

טל חן הוסיף: "אני אשקר אם לא אגיד שיש לי נטייה במירוץ לאליפות. אני עם הפועל, אבל בראש ובראשונה דואג לסכנין. הנקודה מאוד יקרה לנו, למרות שיכולנו, עם טיפה יותר ריכוז בהתקפה, לנצח את המשחק. הגענו למצבים בטוחים, אבל אנחנו לא חזירים. אנחנו שמחים על הנקודה. עשינו הכנה טובה למשחק והרגשנו שאנחנו פייבוריטים למרות ההבדל בטבלה. גרמנו למכבי חיפה להיראות רע".

חאלד חלאילה סיכם: "מגיע לנו להישאר בליגה. התוצאה מספקת אותנו למרות שהגיע לנו לנצח. נותרו עוד ארבעה מחזורים. כבר ניצחנו את קרית שמונה והראנו שאנחנו הטובים ביותר בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully