וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי ז'אנו החליט לפרוש מכדורגל

4.5.2009 / 11:11

המגן בן ה-39 שגדל בנתניה וזכה באליפויות עם מכבי חיפה יסיים את הקריירה בהפועל טבריה: "אתגעגע, אבל החלטתי שזה הזמן להפסיק"

לאחר קריירה מפוארת במכבי נתניה, מכבי חיפה ונבחרת ישראל, שחקן הכדורגל אבישי ז'אנו החליט לפרוש מכדורגל בתום העונה, זאת לאחר לבטים רבים באשר להמשך הקריירה שלו. ז'אנו (39), תושב בית אליעזר, שגדל במכבי נתניה משחק כיום בהפועל טבריה מליגה א', לאחר שעלה איתה ליגה בעונה שעברה.

בעונת 1988/9 הוא עבר לשחק במכבי אחי נצרת מליגה ב' ושנתיים אחר כך שיחק בהפועל נצרת עילית מליגה א'. שנה אחר כך הוא חזר למכבי נתניה בה שיחק עד עונת 1994/5, אך קבוצתו ירדה לליגת המשנה והוא עבר לשחק במכבי חיפה, בה זכה בשלוש אליפויות רצופות תחת שרביטו של רוני לוי. ז'אנו הגיע לחיפה כחלק מעסקה במסגרתה הלווה הנשיא יעקב שחר כספים לבעלי מכבי נתניה דאז.

לאחר מכן הוא חזר לנצרת עילית, שימש כקפטן הקבוצה, חזר לקבוצת נעוריו לפני שנתיים, אך בתום החוזה הוחלט לשחרר אותו והוא עבר לשחק בטבריה, השישית בליגה א' צפון, שם כאמור החליט לסיים את הקריירה. במהלך הקריירה הוא רשם 16 הופעות בנבחרת ו-32 הופעות באירופה ולא סתם הוא נחשב לאחד המגנים הטובים בישראל בתקופה בה שיחק בליגה הראשונה.

"הייתה לי קריירה מוצלחת, הגעתי להישגים, אבל החלטתי שזה הזמן להפסיק", אישר ז'אנו את הידיעה. " הגעתי לטבריה בכדי לעזור לה להשיג את המטרות בליגה ואני נורא נהנה כאן, אבל בסוף העונה הנוכחית אפרוש. אין ספק שאתגעגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully