וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר בן יוסף מתקרב לחזרה למגרשים

דור בלך

3.5.2009 / 18:26

בלם בית"ר ירושלים החלים לחלוטין מהפציעה בברכו. במועדון כבר חושבים למכור אותו בקיץ. גרשון: "הייתי שמח אם טועמה היה בבית"ר"

לאחר שהבינו כי סיפור האליפות גמור, בבית"ר ירושלים מתרכזים כעת בעיקר במשחק חצי גמר גביע המדינה נגד הכח עמידר רמת גן ברביעי הבא. בקבוצה עושים מאמצים עילאיים כדי להכשיר את כריסטיאן אלברז למשחק. המגן הצ'ילאני, שכבר מתאמן בצורה סדירה, ככל הנראה יזכה למנוחה גם במשחק הליגה נגד מכבי תל אביב על מנת להבטיח החלמה מהירה.

מחר או מחרתיים תגיש בית"ר ערעור לבית הדין של ההתאחדות בנוגע לעונש שספגה, על אף שהתיקו אתמול למעשה מחק סיכוי ריאלי לאליפות אפילו גם אם תוחזר הנקודה. מעל לכל לבית"ר חשוב כי עונש הפחתת שלוש הנקודות על תנאי, שיעמוד מולה בשנה הבאה בעקבות החלטת בית הדין, יתבטל.

"גם ככה רוב הסיכויים שנפתח עם מינוס תשע נקודות", סיפרו בקבוצה. "מה שחסר לנו שבגלל שאוהד אחד יעשה בלאגן יורידו לנו עוד שלוש ואז באמת זו תהיה משימה בלתי אפשרית להישאר בליגה". בנוסף מקווים במועדון כי המשחק נגד מכבי תל אביב יערך בסופו של דבר מול קהל, כשההכנסות הצפויות מהמשחק אם תתקיים ממכירת כרטיסים יעמדו על עשרות אלפי שקלים.

מי שלא ישחק בחצי גמר הגביע, אך צפוי להיות כשיר לגמר אם בית"ר תעפיל אליו, הוא תומר בן יוסף. הבלם, שחזר לאימונים בשבוע שעבר, עבר אמש בדיקת נפח שריר בברך הפצועה וכן בדיקת ביצועים ביחס לברך השנייה, מהן עלה כי החלים לחלוטין. "קשה לתאר כמה זה משמח לחזור להתאמן עם כולם", סיפר בן יוסף. "זה גם מאוד קשה בהתחלה, אני אמנם כשיר, אבל עדיין חסר לי כושר גופני ואני מוצא את עצמי חסר אוויר בכל אימון, שזה דבר שלא קרה לי מעולם". בבית"ר מרוצים מקצב החלמתו וצופים שישוב לכושר משחק בקרוב ויחזור לסגל הקבוצה בעוד כשבועיים. בעקבות המצב הכלכלי אליו נקלעה הקבוצה, בבית"ר נשמו לרווחה שהבלם יוכל להוכיח כבר העונה כי הוא כשיר, מה שיעזור למכור אותו בפגרה במקרה הצורך. "מה שחשוב לי עכשיו זה לחזור למגרשים סוף סוף ולשחק כדורגל, קשה להסביר כמה זה היה חסר לי".

הבלם שמעון גרשון התראיין הערב לרדיו ירושלים ואמר: "הייתי שמח אם סלים טועמה היה משחק בבית"ר ירושלים, הוא יכל לעזור לנו והוא אחלה בן אדם אני לא חושב שלאף אחד משחקני בית"ר יש בעיה לשחק עם שחקן ערבי, כולנו כבר עשינו את זה או בקבוצות הקודמות שלנו או במשחקי הנבחרת". לגבי עתיד המועדון אמר גרשון: "כולנו הבנו כבר מזמן שארקדי גאידמק לא יהיה פה בשנה הבאה, אני אעשה כל שביכולתי כדי לעזור לאיציק קורנפיין לצוף".

עדכון ראשון: 3/5 16:08
עדכון אחרון: 3/5 18:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully