וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצל גוטמן, הכל עניין של אופי

מאמן הפועל ת"א אלי גוטמן אמר אחרי ה-1:3 על קרית שמונה: "לא גילינו יציבות, הראינו אופי". על הדינמיות בעבודתו: "אין רגע דל"

שחקני הפועל תל אביב קיבלו הבוקר (ראשון) יומיים מנוחה לאחר הניצחון אתמול בקרית שמונה. אלי גוטמן, ששמח אתמול על הניצחון והעדיף לא לגעור על שחקניו במחצית המשחק, אמר היום: "זה היה משחק וניצחון מאוד משמעותי עבורנו אתמול. אחרי הדרבי היינו צריכים לחזור למסלול הניצחונות. שיחקנו נגד יריב שנלחם על חייו וידענו שקל לא יהיה לנו. במחצית ראיתי בעיניים של השחקנים שהם יודעים שאפשר לשחק אחרת וכמה הם רוצים לנצח את המשחק. נכון שלא גילינו שוב יציבות, אבל הראנו הרבה אופי ובגרות וידענו לחזור למשחק".

גוטמן גם התייחס לחזרתו לצמרת הכדורגל הישראלי והמשך הדרך: "מהרגע שחתמתי בהפועל תל אביב ידעתי שזה מצריך ממני הרבה. גם אם זה בעונה שעברה במאבקי התחתית וגם אם זה העונה במאבקי האליפות. בהפועל אין רגע דל. עכשיו הכי מעניין אותי זה שהקבוצה תנוח טוב ונתכונן למשחק הבא מול בני סכנין".

השחקנים יחזרו ביום שלישי לאימונים לקראת המשחק מול בני סכנין. בן לוז שקיבל אתמול זריקה באצבעתו השבורה, ימשיך ויקבל מנוחה עד סוף השבוע. ביבראס נאתכו, שצלע לאחר המשחק אתמול בגלל כאבים בקרסולו, ייבדק ביום שלישי ואז יוחלט אם ימשיך לקבל מנוחה או יתאמן כרגיל. בכל אופן, הקשר יהיה כשיר מול בני סכנין. אגב, נאתכו קיבל שבחים על משחקו המצויין אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully