וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני סכנין: בוקולי כשיר, צפוי לפתוח

הקשר עבר מבחן כשירות ועשוי לשחק מול סכנין (20:50, ע' 10). ארבייטמן בחוד, רפאלוב כנראה יחכה על הספסל. קוליק: "אפשר לנצח"

מכבי חיפה ערכה ביום ראשון את האימון המסכם שלה לקראת המשחק נגד בני סכנין (ב', 20:50, שידור ישיר בערוץ 10). הבשורה העיקרית מהאימון הגיעה מכיוונו של הקשר גוסטבו בוקולי, שסבל ממתיחה בשריר הירך, קיבל זריקה ועשוי לשחק. הקשר עבר היום מבחן כשירות ונראה כי הצוות המקצועי ירכיבו בהרכב הפותח. אם אכן בוקולי יפתח אז ליאור רפאלוב יישב על הספסל. ת'מבינקוסי פנטאני ושלומי ארבייטמן יפתחו בכל מקרה בחוד.

לפני האימון שוחח אלישע לוי עם השחקנים ואמר להם: "סכנין קבוצה טובה מאוד, אנחנו צריכים להיות דרוכים לקראת המשחק הזה. אם נבוא מוכנים, המשחק יהיה בידיים שלנו". השינוי הבטוח בהרכב הוא הצבתו של אלון חרזי כבלם במקום ליאוניד קרופניק, שייעדר בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

המועדון הודיע כי קיבל לידיו כ-2,000 כרטיסים ליציעים 5 עד 10 למשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה, ב-13 במאי. מחירי הכרטיסים: 70 שקל למבוגר, 35 לנוער.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, אלון חרזי, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי (ליאור רפאלוב), יניב קטן; שלומי ארבייטמן, ת'מבינקוסי פנטאני.

קוליק: "אני בטוח שאפשר לנצח את מכבי חיפה"

בני סכניו סיימה אמש (ראשון) אחר הצהריים את הכנותיה לקראת המשחק נגד מכבי חיפה באצטדיון דוחא. בסכנין שואפים לשמור על האווירה הטובה בשבועיים האחרונים, לאחר שהתרחקה קצת מהמקום האחרון. נתון שאמור להדאיג את הירוקים מחיפה מלמד כי בכל עונה של סכנין בליגת העל, פרט לראשונה, היא אירחה פעמיים את חיפה והצליחה להוציא נקודות ממנה במשחקים נגדה.

לפני היציאה לאימון כינס ערן קוליק את שחקניו ודירבן אותם: "כל הזמן ובכל מקום יש קבוצות מהתחתית שמצליחות לנצח את קבוצות הצמרת. אין סיבה שגם אתם לא תעשו זאת". לאחר מכן, הראה קוליק לשחקניו קטעי וידאו ממשחק החוץ של חיפה נגד מכבי תל אביב (1:1) וגם קטעי וידאו של הקבוצה ממצבים נייחים. המאמן ביקש משחקניו לשמור על ריכוז במצבים אלו ושם דגש על סבלנות במשחק ההתקפה. עוד אמר קוליק: "השחקנים שלי חדורי מוטיבציה. זה אולי המשחק הכי קשה שמצפה לנו, אבל אני מאמין מאוד בשחקנים ובטוח שהם מסוגלים לנצח".

מהרכב הקבוצה יחסרו אחמד קאסום וחיים בנון, שסוחבים חמישה כרטיסים צהובים כל אחד. את מקומו של בנון בקישור יתפוס סרחיו נבואה, ואילו בהתקפת הקבוצה מתלבט עדיין קוליק, בין דיוניסיו מנדס לבין איברהים בסיט. העדיפות על פי האימון המסכם היא למנדס, אולם רק ביום המשחק יחליט קוליק סופית את מי יעלה בהרכב. באסם גנאים חש ברע ולא ערך אימון מלא. אם ירגיש טוב, אמור המגן לפתוח בהרכב ואם לא יחליפו מהראן אבו ריא.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמן, טל חן, פטי יא יא, באסם גנאים (מהראן אבו ריא), עבאס סואן, סרחיו נבואה, חלאד חאלילה, חאמד גנאים, דיוניסיו מנדס (איברהים בסיט), אבודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully