וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשתדל לזכות בתואר בשביל ליאור"

3.5.2009 / 12:16

טורניר הצ'לנג'ר ע"ש ליאור וישינסקי ייצא לדרך ביום שני ברמה"ש. אנדי רם, שיחזור לשחק עם יוני ארליך, בונה על תואר מול הקהל המקומי

ברני ארדוב

צילום ועריכה: איתי חסיד

ביום שני יפתח במרכז הטניס ברמת השרון טורניר הצ'לנג'ר על שמו של ליאור וישינסקי ז"ל, שנהרג במסגרת שירותו הצבאי ברצועת עזה. הטורניר נושא סך פרסים של 100 אלף דולר, מה שהביא לכאן בנוסף למדורג 1 דודי סלע גם מספר טניסאים נוספים מהמאיה הראשונה בעולם. שלבי הסיום של הטורניר יתקיימו בימים שישי (חצאי גמר) ושבת (משחק הגמר), כאשר כניסת הקהל לכל הימים תהיה חופשית.

היום (ראשון) נערכה מסיבת עיתונאים לקראת הטורניר, בהשתתפות מנכ"ל מרכז הטניס ג'נין שטראוס, הספונסר הראשי אודי אנג'ל, השחקנים אסנת ושלמה וישינסקי (הוריו של ליאור ז"ל), והטניסאים דודי סלע ואנדי רם, שיחזור לשתף פעולה עם יוני ארליך בטורניר הזוגות.

דודי סלע, המדורג 1 בטורניר, אמר במסיבת העיתונאים: "אני מאוד מתרגש, זו פעם ראשונה שאני משחק בתחרות בסבב המקצועני בארץ. אני מקווה שנביא את התואר הזה בשביל ליאור, גם ביחידים וגם בזוגות. יצא לי סיבוב ראשון נגד נועם אוקון שזה לא קל. אם אני אצליח זה יתרום לי מאוד לחודשים הקרובים ובטח לקראת גביע דייויס ביולי".

אנדי רם נשמע נרגש לקראת האיחוד עם יוני ארליך, שנעדר במשך שמונה חודשים בגלל פציעה: "הרבה זמן לא שיחקנו יחד וזה כיף גדול שכולם יוכלו לראות אותנו. זו תהיה חגיגה גדולה, אני לא הכרתי את ליאור וישינסקי, אבל ראיתי שהיה לו חיוך גדול וזה אומר הרבה על הבן אדם. נשתדל לזכות בשבילו בתואר". רם התייחס גם להמשך דרכו עם יוני ארליך ואמר: "נסיים את עונת החימר בנפרד, ולאחר מכן נבדוק את האפשרויות. מה שבטוח, את השנה הבאה נפתח ביחד".

מנכ"לית מרכז הטניס ג'נין שטראוס: "החזרנו את הטורניר לרמת השרון אחרי 12 שנים. התחרות מייצגת את החזון של המרכז לטניס ומשתלבת עם החזון שלנו לתת לכל ילד וילדה בארץ לשחק טניס. נוכחות של הרבה שחקנים ברמה גבוהה מעידה על החוזק של הטניס במדינת ישראל".

אסנת וישינסקי התייחסה להנצחת בנה דרך קיום הטורניר: "זה מעמד מאוד מרגש עבורנו, וכל דרך להחיות את ליאור היא מבורכת, במיוחד אם זה דרך הספורט הלבן".

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully