וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקיאו, מופע של איש אחד

3.5.2009 / 10:14

"פאק מן" לא חיכה הרבה, וכבר בסיבוב השני ניצח את ריקי האטון בנוקאאוט, ושמר על חגורת ה-IBO בבינוני-קל. האטון: "זה היה כואב"

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

הוא חד, מהיר, חזק, אתלטי, חכם ומנצח. עולם האגרוף ציפה בכיליון עיניים לקרב בין מני פאקיאו לריקי האטון הבריטי, וקיבל ניצחון חד וברור מצדו של הפיליפיני. אחרי שהכרוז האגדי מייקל באפר הכריז "Let's Get Ready to RUUUMMMBLE", כל 16,262 הצופים ב-MGM של לאס וגאס צפו במהיר ועצבני גרסת פאקיאו. הפיליפיני ניצח את יריבו בנוק אאוט בסיבוב השני, ושמר על חגורת אלוף משקל בינוני-קל של IBO.

בפתיחת הקרב האטון הפעיל לחץ על יריבו, שעמד במרכז הזירה והתגונן, אבל חיש קל השתנו פני הדברים ופאקיאו שלח וו ימנית שהפילה את הבריטי לקרשים. בסיבוב השני כבר היה ברור שזה הולך להיות קצר וכואב. האטון עלה אגרסיבי אבל קיפל את הזנב מהר מאוד, ו"פאק מן" שלח וו ימין וסדרת חבטות מדויקות שהיממו את יריבו. שמאלית של פאקיאו שלחה את האטון לקנבס, והפיליפיני האדיר הוכיח שכיום אין לו יריבים באותו סדר גודל.

"אני מאמין שזה היה אגרוף חזק מאוד", אמר פאקיאו בסיום, לאחר ששיפר את מאזנו בקריירה ל-2-3-49 (37 נוקאאוט),"הידיים שלי עדיין כואבות". עוזר המאמן של האטון, לי בירד, אמר בסיום: "לא היה דבר שריקי יכול היה לעשותו, הוא ספג כמה מהלומות טובות, חזר וספג עוד כמה גדולות". האטון האמין שהוא יוכל למי שנחשב למתאגרף הטוב בעולם פאונד-טו-פאונד, אבל כמו אוסקר דה לה הויה לפניו, הוא גילה את יכולותיה של מכונת המלחמה "פאק מן". "לא הופתעתי מהקרב", אמר מאמנו של פאקיאו, פרדי רוץ', וגילה את סוד הניצחון - הכנה מדוקדקת. "אני מכיר את האטון יותר טוב מאת מני שלי", אמר רוץ', "האטון מפמפם בידיו לפני שהוא שולח אגרוף, והיינו מוכנים לשמאלית שלו". האטון לא הגיע למסיבת העיתונאים אחרי הקרב, משום שבילה את זמנו בבית החולים, אבל לפני שעזב הפטיר: "זה היה כואב, אבל אני בסדר, לא ראיתי את האגרוף בא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully