וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת לבסטיאניני: אתה משוחרר

3.5.2009 / 13:22

השחקן לא הגיע להסדר עם המועדון, אך צפוי לעזוב את ישראל. רוני לוי ערך לחניכיו אימון מפרך, השחקנים זעמו: "מה זה, בית כלא?"

מכבי פתח תקוה הודיעה היום (ראשון) לחלוץ פבלו בסטיאניני על שחרורו מהקבוצה. במועדון ניסו להגיע עם השחקן להסדר, לפיו יעזוב את הארץ באופן מיידי יחד עם הקשר הצרפתי סירמאנה דמבלה. בינתיים הצדדים עדיין לא הגיעו להסכמה, אך ייתכן שהשחקן יעזוב כבר בימים הקרובים את הארץ. אם בסטיאניני לא יסכים להגיע להסדר, הוא יישב כנראה ביציע עד לתום העונה. בכל מקרה, לאור ההחלטה, השחקן לא מתכוון להישאר בארץ ואמר למקורביו: "יש לי הצעות מדרום אמריקה, לא אשאר בישראל בעונה הבאה".

מאמן הקבוצה רוני לוי ניסה הבוקר להעניש את השחקנים בצורה חריגה. השחקנים התבקשו לרוץ במשך שעה שלמה, ולאחר שהמאמן שחרר אותם סמוך לשעה 11:00 בבוקר, הוא הודיע כי עליהם להישאר במועדון עצמו שעתיים (עד השעה 13:00) מבלי לצאת החוצה: "זה העונש שלכם". חלק מהשחקנים התנגדו, ולאחר התייעצות הורה להם המאמן ללכת הביתה ולחזור לאימון ערב בשעה 18:00. שחקנים בקבוצה אמרו: "אנחנו לא מבינים את ההחלטה, מה זה, בית כלא? קורה שמפסידים". השחקנים התבקשו לאשר את הגעתם לאימון הערב ונענו בחיוב, כשחלק מהם הביע את מורת רוחו ועזב את מתקן האימונים במהירות.

דמבלה שוחרר, השחקנים מופתעים

עד אתמול (שבת) איש במכבי פתח תקוה לא ידע שהקשר הצרפתי סירמאנה דמבלה רוצה לעזוב את הקבוצה ואת ישראל. השחקן אף הכחיש את הדברים שיוחסו לו, לפיהם הצהיר בחדר ההלבשה שהוא רוצה לעזוב באופן מיידי בגלל לחצים מצד משפחתו, אולם אתמול לאחר משחק ההפסד להכח עמידר ר"ג (2:0), השחקן שוחרר לאחר שהודה בפני קברניטי הקבוצה כי הידיעות היו נכונות.

שחרורו של השחקן לא הפתיע את שחקני הקבוצה, שבחרו אתמול לצאת במתקפה כנגד ההתנהלות בעניינו. "האדישות של עמוס לוזון תשאיר אותנו בלי זרים בעונה הבאה". אמר אחד השחקנים. "במשך חודשיים דמבלה הפך לנוסע המתמיד בחברת התעופה והוא באמת האמין שמדובר בסידורים. גם גרנצ'ארוב אמר דברים דומים בחדר ההלבשה ואף אחד לא מתייחס. בסוף ניתקע בלי זרים".

הקשר הצרפתי בן ה-32 ביקש אתמול לעזוב את הארץ באופן מיידי ולחזור לצרפת, זאת לאחר שבשבוע שעבר פורסם כי הוא שוחח עם שחקנים בחדר ההלבשה וסיפר להם כי משפחתו לחצה עליו לעזוב. השחקן שוחח עם היו"ר משה זוארץ אך הכחיש שהוא רוצה לעזוב, אולם לאחר ההפסד להכח עמידר רמת גן הוחלט לשחררו, לאחר שהודיע כי הוא חייב לעזוב באופן דחוף.

"קשה לי, אבל כנראה שלא אחזור", אמר השחקן בעודו אורז את המזוודות. "ישבתי עם ההנהלה והגענו להחלטה משותפת שכדאי מאוד שאעזוב. כל הזמן הזה שתקתי, אבל הידיעות היו נכונות. גם השחקנים ידעו שאני רוצה לעזוב. הסיבה האמיתית לכך היא שאני רוצה להיות בחיק משפחתי, ולא אוכל להמשיך לחיות בארץ. חשובה לי הדעה של משפחתי".

לפני שעזב דמבלה התבקש לחתום על מסמך התחייבות. "לפי ההסכם שלי עם המועדון, לא אוכל לחזור ולשחק במועדון אחר בישראל, אלא רק במכבי פתח תקוה. זה לא משנה, אין לי כוונה לחזור. אני שחקן חופשי עכשיו, אין לי כוונה לפרוש. אולי אמצא בעונה הבאה קבוצה בליגה הבלגית".

המאמן רוני לוי שוקל לבצע מהפך גדול בסגל בעונה הבאה, למרות שהשלד שלו יהיה עדיין בנוי על שחקני הבית. במועדון יש אכזבה מסויימת מהחלוץ טל בן חיים משום שהאמינו שבתום העונה הוא יוכל להימכר לאירופה. "כנראה שהוא זקוק לעוד קצת זמן כדי להפוך לעומר גולן", אמרו אתמול במערכת. לאחר שחרורו של דמבלה, בקבוצה מתכוונים לזרז את המשא ומתן עם גנט בנוגע לבלם בובאן גרנצ'ארוב.

הקשר סולי צמח מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה ואם לא יחול שינוי הוא עשוי לבקש לעזוב. מהלך כזה יהיה מפתיע מאוד, במיוחד לנוכח העובדה שצמח נחשב לשחקן האהוב על הקהל המקומי. צמח יתבקש לחכות משום שהעזיבה של דמבלה עשויה להשפיע על מעמדו. נציגיו של החלוץ רוביל סרסור ייפגשו עם הנהלת הקבוצה במטרה לברר את מעמדו.

עדכון ראשון: 08:10, 03/05/09
עדכון אחרון: 13:22, 03/05/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully