וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "המשחק הכי חלש שלנו העונה"

דור בלך

2.5.2009 / 21:54

מאמן בית"ר ירושלים היה מאוד מאוכזב מה-0:0 עם הפועל פתח תקוה. גרשון: "נפרדנו היום מהצלחת". זלצר: "נקווה להמשיך בדרך שלנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אז מה יגידו עכשיו בבית"ר ירושלים? אחרי שהורדה לקבוצה נקודה בבית הדין המשמעתי, התלוננו במועדון על חוסר צדק, על חוסר ספורטיביות, ועל כך שככה אי אפשר לזכות באליפות. במידה מסוימת, הם צדקו: עם היכולת שהציגה הדאבליסטית המכהנת הערב (שבת), באמת אי אפשר לזכות באליפות. אחרי 90 דקות משעממות, הראה לוח התוצאות 0:0 בין בית"ר ירושלים והפועל פתח תקוה באורווה.

ואם להוסיף למשוואה את הניצחון של הפועל תל אביב על קרית שמונה הערב, דומה כאילו הסיכויים של האלופה לשמור על תוארה נראים קלושים משהו כרגע. בית"ר ירושלים ניצבת כעת 7 נקודות מהפסגה, וזה עוד לפני המשחק של מכבי חיפה נגד בני סכנין ביום שני. והפעם, בניגוד לימים האחרונים, הבית"רים יכולים לבוא בטענות אך ורק לעצמם.

עטר: "הולכים על הגביע בכל הכוח"

המשחק החל באיחור קל, כי שחקני בית"ר ירושלים ננעלו במנהרת השחקנים ולא יכלו לצאת. לאחר שמנכ"ל הפועל פתח תקוה מצא את המפתח המיוחל ושחרר את השחקנים, הם השיבו לו ב-0:0. בסיום המשחק המאכזב מאמן האלופה, ראובן עטר, לא דיבר עם השחקנים בחדר ההלבשה, ואמר: "אני רואה כמה עצובים השחקנים, ועכשיו לא הזמן לנזוף בהם".

המאמן אף התייחס להשפעה של החלטת בית הדין, והוסיף: "לא רצינו שמה שקרה השבוע יבוא לידי ביטוי במגרש, אבל לצערנו קשה מדי לעשות את ההפרדה הזאת. נראנו רע מאוד, וזה המשחק הכי חלש שלנו העונה", אמר עטר. "אפילו אם הערעור יתקבל לא בטוח שזה יעזור לנו, כי נראה שהפער גדול מדי, אבל לא ניכנע. נמשיך לרצות לנצח כל משחק, אבל כמובן שכרגע אנחנו הולכים על הגביע בכל הכוח".

בלם הקבוצה, שמעון גרשון, מודע ליכולת המאכזבת ולתוצאה, שתקשה מאוד על קבוצתו בהמשך המאבק. "אני מסכים עם ראובן שזה המשחק הכי חלש שלנו ובמצבנו אין לנו פריבילגיה לצאת עם פחות מ-3 נקודות. כפי שזה נראה עכשיו נפרדנו היום מצלחת האליפות, אבל נמשיך לרצות לנצח כל משחק. אנחנו חייבים להיראות טוב, גם בשביל להגיע לפורמה טובה לחצי גמר הגביע וגם בשביל לנסות לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה".

זלצר: "היה לחץ, צריכים להתמודד איתו"

מנגד, המאמן המרוצה הערב היה זאב זלצר: "אנחנו תמיד משחקים על מנת לנצח, אבל התמודדנו מול קבוצה מצוינת ומוכשרת כמו בית"ר ירושלים שהיא לא יריבה קלה. נקווה להמשיך בדרך שלנו, והדבר הכי חשוב זה להשיג נקודות. אנחנו לא סופרים את המשחקים ללא ניצחון ולא עושים סטטיסטיקה, אלא רוצים להשיג את הנקודות ולא תמיד הדברים מצליחים כמו שאנחנו רוצים. היה לחץ בגלל הניצחון של הכח, אבל השחקנים מקצוענים וצריכים לדעת להתמודד עם זה".

על המאבקים בתחתית הוסיף מאמן הפועל פתח תקוה: "אנחנו לא רוצים להיקלע למצב שניאבק ממש על הירידה, אבל אף אחד לא מוותר בליגה ואין מתנות. כולם נלחמים ואנחנו צריכים לדעת להשיג את הנקודות". במחזור הבא תפגוש הפועל פתח תקוה את בני יהודה הלוהטת, ותקווה להשיג נקודות שירחיקו אותה חזרה מהתחתית הלוהטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully