וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ישראל הביסה את פינלנד

שחר מור

2.5.2009 / 21:58

יכולת מצויינת של הנבחרת הקנתה לה ניצחון חד צדדי 8:70, ועכשיו העיניים לטושות למשחק בשבת הבאה מול סלובניה (ספורט 5)

מאות אנשים הגיעו הערב (שבת), כדי לחזות בנבחרת ישראל מבססת את מעמדה בראשות בית מוקדמות אליפות העולם, ומפגינה יכולת גבוהה ביותר מול פינלנד. אוהדי הנבחרת קיוו לניצחון, אבל אף אחד לא חשב על תוצאה כל כך חד צדדית כמו 8:70.

הפינים פתחו את המשחק בבעיטה לכיוון ישראל, שלא בזבזה זמן והתחילה לתקוף. כבר מהפתיחה אפשר היה לראות שהנשק העיקרי של ישראל, חוליית הפורוורדס, מתפקדת מצוין. למרות איבוד כדור של הישראלים וסקראם לטובת פינלנד, הפורוורדס הישראלים הצליחו לדחוף את הפינים בסקראם להשתלט על הכדור ומשם הדרך לטריי הראשון כבר הייתה קצרה. לא עבר הרבה זמן וישראל שוב חצתה את הקו. השליטה של ישראל בכלל והפורוורדס בפרט המשיכה לאורך כל המחצית הראשונה, שבה הפינים כמעט שלא נגעו בכדור. הטריי הפיני הגיע לאחר רצף של טעויות לא אופייניות בהגנה הישראלית שאיפשרו לפינים לחצות את הקו, אך הם לא הצליחו לכבוש את בעיטת ההמרה.

במחצית השנייה המשחק היה מעט פחות מסודר ומובנה אך גם בה ניכרה השליטה המוחלטת של הפורוורדס הישראלים, שהניחו פלטפורמה מעולה לבאקס שלהם ואלה לא אכזבו. הבאקס פרצו מסביב ודרך ההגנה הפינית, שפשוט לא ידעה איך להתמודד עם האגרסיביות והמהירות של ישראל.

השחקן הבולט ביותר בחוליית הבאקס של ישראל היה הסנטר מודי רדקוביץ', שכבש ארבעה טרייס ופרץ את ההגנה הפינית מספר פעמים. עוד טרייס כבשו גיא (סמייילי) דותן – 2, נמרוד קפלן, אורן ברוהרסט, אלון גלר ושי דקל. אמיר בויטלר הוסיף את בעיטות העונשין והמרה.

לאחר המשחק היה ברור שלמרות הניצחון המרשים, הפוקוס של כולם הוא כבר בשבוע הבא במשחק נגד נבחרת סלובניה במוקדמות גביע העולם. סלובניה החזקה מגיעה לארץ למשחק בשבת הבאה (שידור ישיר בערוץ הספורט), במשחק שיהיה קשה בהרבה מהמשחק נגד פינלנד. עם זאת, לנבחרת יש סיכוי סביר בהחלט לנצח ולעלות שלב במוקדמות גביע העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully