וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים משבת לשבת

9.5.2009 / 15:40

איזה איצטדיון הכי מפחיד בליגה, למי יש ביטחון עצמי ומי לא מסתפק בהשוואת שיאים? ציטוטי השבוע בבייסבול, עם ספיישל מני רמירז

1. "אני לא מופתע מעצמי, ידעתי שאם יתנו לי את ההזדמנות אקח אותה" - מאט פאלמר, הרוקי של האיינג'לס, מפגין ביטחון אחרי ניצחון המייג'ורס הראשון שלו, 4:8 על ניו יורק יאנקיז.

2. "נחמד לא להגיש טוב ולקבל ניצחון" - טים וייקפילד מבוסטון, שאחרי הופעות דומיננטיות לא היה במיטבו בטמפה ביי, אבל התקפתו העניקה לו ניצחון 6:10.

3. "חבל שלא ידעתי על זה במהלך המשחק. אם הייתי יודע, הייתי שובר את השיא" - קרל קרופורד מטמפה ביי מגלה מאוחר מדי ש-שש גניבות הבסיס שלו במשחק אחד נגד בוסטון הספיקו "רק" להשוואת שיא המייג'ורס.

4. "אני שמח שסופסוף השווינו שיא שנרשם לפני שנולדתי" - ג'ו טורה בן ה-68 על פתיחת ה-0:12 של הדודג'רס בבית, הפתיחה הטובה ביותר בבית מאז הטייגרס של 1911. יום אחד אחר כך השיא הזה גם נשבר.

5. "אה, אז זה אתה. שמעתי עליך" - אלכס גורדון מקנזס סיטי חזר לראשונה ל"קאופמן פילד" לאחר ניתוח בירך, ומיד פגש את חברו לקבוצה זאק גריינקי. האם ה"שמועה" נכונה? אחרי עוד הופעה חולנית של תשעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים מול שיקגו וייט סוקס, כנראה שכן.

השעיה יד ראשונה, מרופא

6. "בטח הזדקנתי בשנתיים, גידלתי עוד חמש או שש שיערות לבנות" - ג'רי מנואל, מאמן המטס, על השמירה של פרנסיסקו רודריגז, שהרשה שתי ריצות וכמעט נתן לאטלנטה להשוות. המטס ניצחו לבסוף 3:4.

7. "זה מייאש, זה כל מה שאני יכול לומר" - ברנדון מוס מפיטסבורג על ההפסד ה-17 ברציפות של הפייראטס למילווקי.

8. "לקחתי מרשם מרופא, הוא חשב שהתרופה טובה וחוקית" - מני רמירז מספר את הסיבה לכך שבדמו נמצאו סמים ממריצים. האיגוד לא התרשם והשעה אותו מ-50 משחקים.

9. "זה איצטדיון מפחיד. אפילו בחימום אתה לא מעיף את הכדור החוצה. במשחק אתה חושב על סינגלים ועל דאבלים, בטח שלא על הומראנס" - ג'סטין אפטון מאריזונה מסביר מה מרגיש חובט ב"פטקו פארק", המגרש הענק של סן דייגו שידוע כידידותי במיוחד למגישים בשל מימדיו העצומים. ההספק שלו באותו ערב: שני הומראנס.

10. "בסיטואציה כזו אתה מקווה שתעלה לבסיס רץ ותקדם אותו. נראה שהצלחנו לתפוס אותו היום" - אוואן לונגוריה מתאר מה קורה בדרך כלל מול מריאנו ריברה מהיאנקיז ומה קרה בלילה שבין חמישי לשישי, כשלונגוריה וקרל קרופורד חבטו עליו לשני הומרים בזה אחר זה. הרייז ניצחו 6:8.

היום שאחרי הפצצה

פרשת השבוע ואולי השנה הייתה תפיסתו של מני רמירז על שימוש בסמים, עבירה שגררה עמה הרחקה מ-50 משחקים. הנה כמה מהריקושטים ביום שאחרי.

1. "כל שחקן יודע שזה אסור. כשאני מחתים מישהו אני מצפה ממנו שיקיים את כל ההבטחות שלו. אם הוא לא עשה את זה, זו רמאות" - קן וויליאמס, ה-GM של שיקגו וייט סוקס.

2. "כשהוא היה צעיר הוא לא היה על סטרואידים, לדעתי. זו הסיבה שזה כל כך עצוב" - צ'רלי מנואל, מאמן פילדלפיה פיליז.

3. "שיחקתי אתו שנתיים וזה הדבר שהיה הכי רחוק מהמחשבות שלי לגביו" - דסטין פדרויה, בוסטון רד סוקס.

4. "אומרים שזה גורר את המשחק לתהומות, אבל אני חושב שרוב האנשים סביבו עדיין לוקחים את ההחלטות הנכונות" - קאל ריפקן ג'וניור, לשעבר השורטסטופ של בולטימור אוריולס.

5. "אני יודע שהמערכת היום חזקה מאוד. אם אתה לוקח משהו נגוע, אתה תיתפס" - ראס ספרינגר, המגיש המחליף של אוקלנד אתלטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully