וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאוור הגדול

2.5.2009 / 12:31

ג'ו מאוור חזר להרכב מינסוטה ומיד חבט להומראן ב-5:7 על קנזס סיטי. מהפך דרמטי ליאנקיז מול האיינג'לס, המטס ניצחו בפילדלפיה

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - לוס אנג'לס איינג'לס 9:10
דטרויט - קליבלנד 6:5
טורונטו - בולטימור 4:8
טמפה ביי - בוסטון 2:6
טקסס - שיקגו וייט סוקס 4:3
מינסוטה - קנזס סיטי 5:7
סיאטל - אוקלנד 7:8

NL:

שיקגו קאבס - פלורידה 6:8
וושינגטון - סט. לואיס 6:2
פילדלפיה - ניו יורק מטס 7:4
פיטסבורג - סינסינטי 4:0
אטלנטה - יוסטון 2:7
מילווקי - אריזונה 5:2
לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 0:1
סן פרנסיסקו - קולורדו 2:3

הביג יוניט בדרך ל-300

AL: הכל הלך טוב לאנדי פטיט, ששייט עם היאנקיז ליתרון קל 0:4 על האיינג'לס. אבל אז הגיע האינינג השישי, אנהיים שמה שש ריצות על הלוח והוסיפה עוד שלוש בשביעי. גמור? לא כל עוד זה תלוי בבולפן של האיינג'לס, פעם הטוב בליגה, שהרשה ארבע ריצות בשמיני. בריאן פואנטס עלה לשמור במצב של 8:9, הרשה שתי ריצות ממחבטו של חורחה פוסאדה והעניין נסגר על 9:10 לניו יורק במשחק דרמטי.

ג'ו מאוור, התופס שמינסוטה כל כך הייתה זקוקה לו, חזר לשחק וכבר בעליה הראשונה לצלחת ירה להומראן וסייע לקבוצתו לנצח את קנזס סיטי 5:7. רוי האלאדיי גמא שמונה אינינגים, במהלכם הכיש שישה חובטים, וטורונטו עברה את בולטימור 4:8. קרל פבאנו רשם ניצחון ראשון עם קליבלנד לאחר 7.1 אינינגים טובים מול דטרויט, ולמרות שהבולפן עשה הכל כדי לפשל, שמר קרי ווד על ניצחון 5:6.

אחרי שחגג מול היאנקיז חזר ג'סטין מאסטרסון מבוסטון לקרקע, כשספג שש ריצות באינינג החמישי, כולל גראנד סלאם של אוואן לונגוריה המצוין. הג'קפוט של לונגוריה סייע לטמפה ביי לקחת גם את המשחק השני בסדרה - 2:6. שיקגו וייט סוקס התגברה על פיגור מול טקסס וניצחה 3:4, סיאטל גברה על אוקלנד 7:8 עם סינגל מאוחר של חוזה לופז.

NL: מייק פלפרי לקח את העניינים לידיים, ועם 5.1 אינינגים סולידיים בסיוע הומר של דניאל מרפי, העניק למטס ניצחון 4:7 בפילדלפיה. פרנסיסקו רודריגז רשם שמירה חמישית העונה במשחק הזה. ריאן ת'ריו משיקגו קאבס, שהממוצע השנתי שלו עומד על הומראן אחד, ירה לגראנד סלאם והעניק לקבוצתו ניצחון 6:8 על פלורידה, למרות הופעה רעה של ריץ' הארדן. פיטסבורג ממשיכה להירגע מהפתיחה הטובה והושתקה על ידי ברונסון ארויו מסינסינטי (שמונה וארבעה) בהפסד 4:0.

מה עוד יש להגיד על אלברט פוחולס, שחבט להומר תשיעי העונה בניצחון של סט. לואיס על וושינגטון 2:6? לא יותר מדי. הקרדינלס עלו למאזן 7:17, הנשיונאלס צנחו ל-17:5. דרק לואו הצעיד את אטלנטה לניצחון 2:7 על יוסטון, רנדי ג'ונסון קשישא הגיש שבעה וחיסל תשעה, כשהוא קוצר את הניצחון ה-297 שלו בקריירה ב-2:3 של סן פרנסיסקו על קולורדו. אריזונה ניצחה במילווקי 2:5 עם ארבע ריצות באינינג השמיני, והשיבה לברוורס באותו מטבע שבו ניצחו ביום חמישי. הדודג'רס קצרו ניצחון 0:1 על סן דייגו עם הולכה של ראסל מרטין על בסיסים מלאים באינינג התשיעי. שמונה ושמונה לא עזרו לג'ייק פיבי מהפאדרס לקבל ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully