וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "אם ארגיש מוערך, אשאר יותר שנים"

דור בלך

1.5.2009 / 13:16

דניאל יאמר התייחס להערכות בנתניה על עזיבתו: "בימים הקרובים נבהיר את הדברים". בקבוצה חוששים כי יישאר בתקציב מינימום

בניסיון לפזר את מסך הערפל סביב המשך דרכו של דניאל יאמר במכבי נתניה, הוציאה היום (שישי) הקבוצה הודעה רשמית כי ראש עיריית נתניה, הגברת מרים פיירברג-איכר התקשרה לגרמני וביררה באשר לעתידו. יאמר שוב הזכיר את שעון החול שהציב עם הגעתו לנתניה, כשהכריז כי יעזוב את נתניה בתוך חמש שנים, כלומר בסיום עונת 20102011. "התחייבתי להיות חמש שנים במועדון ואם אני ארגיש מוערך אז אשאר יותר שנים. אני מתכוון לעזור לך לקדם את נושא האצטדיון. בימים הקרובים נבהיר את כל הדברים האלה", אמר לה.

גבול חמש השנים שהוזכר שוב על ידי הבעלים לא השקיט את אנשי המועדון, כשחלק מהם חוששים שאפילו אם ישאר בקבוצה בשנתיים הקרובות רק כדי לעמוד במילתו, יהיה זה בתקציב מינמום ותוך מכירת נכסים כדי לצמצם הפסדים לקראת העזיבה בתום פרק הזמן המוקצב.

כזכור, לאחר שנפרד מלותר מתיאוס שלשום, אתמול המשיך יאמר בקיצוצים ופיטר ארבעה מעובדי המועדון כשגורמים שונים בתוך הקבוצה העריכו כי זהו תחילת הסוף של עידן יאמר. בעקבות האווירה סביב הקבוצה, שהגיע גם אל השחקנים שעל כר הדשא, עושים קברניטיה כל מאמץ להכחיש את עזיבתו הצפוייה של הבוס, כשאתמול נשיא הקבוצה גיל לב הגיע לדבר עם השחקנים.

"האווירה כרגע לא טובה, יש תחושה של סוף עידן ושיאמר יעזוב בקרוב", סיפר שחקן בכיר בקבוצה. "נקווה שזה לא ישפיע על כר הדשא אלא שנדע לנתב את זה להצלחות כדי להוכיח ליאמר שלא כדאי לו לוותר עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully