וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר: "אין לנו חשק לשחק"

דור בלך

30.4.2009 / 20:09

הירושלמים זעמו על העונש שהטיל בית הדין על הקבוצה: "ההתאחדות מזלזלת והאנטי נגדנו עובר כל גבול, עדיף לעלות עם הנוער"

יותם רונן

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

בקרב אנשי בית"ר ירושלים שררה תדהמה למשמע העונש הכבד שהטיל הערב (חמישי) בית הדין של ההתאחדות לכדורגל - הפחתת נקודה ומשחק רדיוס ללא קהל מול מכבי תל אביב - מה שלמעשה כמעט וסגר סופית את האפשרות שבית"ר תזכה באליפות.

גם שחקני הקבוצה זועמים על כך שהוצאו ממאבק האליפות על ידי ההתאחדות ולא על כר הדשא, כשהעונה כבר שלוש נקודות הופחתו ממאזנם. "אם לא ההתאחדות היינו מרחק ארבע נקודות מהתואר, ועכשיו זה כבר שבע וזה כמעט בלתי אפשרי בחמישה משחקים", סיפר שחקן בכיר בקבוצה.

בקרב השחקנים עלה רעיון לעלות למשחק הליגה האחרון נגד מכבי חיפה עם הרכב משני שיכלול כמעט אך ורק שחקני נוער, כאות מחאה. "ההתאחדות מזלזלת בנו, אז למה שאנחנו לא נזלזל בחזרה ולא ניתן את הכל במשחק שיכול להיות הכי חשוב לליגה העונה?", תהה שחקן בכיר אחר בקבוצה.

אחד מהשחקנים הוותיקים בקבוצה זעם גם כן. "לא יודע אם לעלות עם הנוער נגד חיפה או לא, אבל גם ככה אחרי הפחתת הנקודה הזאת לאף אחד מהשחקנים הותיקים כבר אין חשק לשחק", סיפר. "איציק קורנפיין חייב לעשות משהו בנידון, האנטי בית"ר בהתאחדות כבר עובר כל גבול. מילא בתקופה של ארקדי כשהיה בלאגן מסביבנו, אבל עכשיו כשהמועדון בקושי חי הם ממשיכים לחפש אותנו? זה לא הגיוני כבר וכולם רואים את זה".

"גם ככה אנחנו לא משחקים על פרמיות כי החוזים פה הם פיקס, ככה שמה שיש לנו זה ההתלהבות שמגיעה מזכייה בתארים ומהקהל. חיסלו לנו את הסיכוי לאליפות ואנחנו משחקים בלי קהל, בשביל מה נשאר לנו לשחק? באמת שעדיף לעלות עם הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully